Knihovna : Didaktika Přírodovědných a technických oborů a matematiky
Didaktika Přírodovědných a technických oborů a matematiky
Obsahuje zdojů: 267
![]() | Zdroj | Kategorie | Zaměření |
---|---|---|---|
1. | Aktuální trendy vzdělávání v oblasti programování a tvorby webových aplikacíKUBRICKÝ, J. 2010. Aktuální trendy vzdělávání v oblasti programování a tvorby webových aplikací. In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Sborník příspěvků a anotací mezinárodní vědecké konference [CD-ROM]. Hradec Králové: GAUDEAMUS. ISBN 978-80-7435-014-6 | Články | VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
2. | Analýza vyučováníKOLÁŘ, Z. – VALIŠOVÁ, A.: Analýza vyučování. Praha, Grada, 2009, 232 s. | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
3. | Arnica - časopis pro rozvoj přírodovědného vzděláváníčasopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání | Časopisy (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
4. | Bad wolf kills lovable rabbits: children´s attitudes toward predator and preyPavol Prokop, Milan Kubiatko
| Články | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ en | Licence: nezadáno |
5. | Becoming a student teacher: core features of the experienceAngi Maldereza, Andrew J. Hobson, Louise Tracey, Kirstin Kerr
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
6. | Biologie – chemie – zeměpisČasopis pro výuku přírodovědných předmětů na základních a středních školách | Časopisy (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
7. | Bridging the gender and generation gap by ICT applying a participatory design processSandra Buchmüller, Gesche Joost, Nina Bessing, Stephanie Stein
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
8. | Britské listy: Stanislav Štech a Ondřej Šteffl debatují o školstvíBritské listy: Stanislav Štech a Ondřej Šteffl debatují o školství, 2012 [online]. Britské listy. | Časopisy (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
9. | Can the Notion of Affordances be of Use in the Design of a Technology Enriched Mathematics Curriculum?Jill Brown, Gloria Stillman, Sandra Herbert
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
10. | Center of Didactics of Biology, Institute of Plant Sciences, Karl-Franzens-Universität GrazCenter of Didactics of Biology, Institute of Plant Sciences, Karl-Franzens-Universität Graz, Graz, Rakousko | Odborná pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ de | Licence: nezadáno |
11. | Cílená zpětná vazba. Metody pro vedoucí skupin a učiteleREITMAYEROVÁ, E., BROUMOVÁ, V. (2012) Cílená zpětná vazba. Metody pro vedoucí skupin a učitele. 2. Vyd., Praha, Portál, 176 s. ISBN 978-80-262-0222-6 | Publikace | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
12. | Connectivism: A learning theory for the digital ageSIEMENS, G., 2004. Connectivism: A learning theory for the digital age [online]. Elearnspace. Dostupné z: http://www.elearnspace.org/Articles/connectivism.htm | Články (odkaz) | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ en | Licence: nezadáno |
13. | Constructivist learning (environments) and how to avoid another tower of Babel: reply to RenklDavid Gijbels, Sofie M. M. Loyens
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
14. | Cvičení z didaktiky biologie I.ŠVECOVÁ, M., ČÍŽKOVÁ, V., RŮŽKOVÁ, I., STOKLASA, J. 2000. Cvičení z didaktiky biologie I. UK Praha. | Publikace | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
15. | Člověk – učení - automatKULIČ, V. 1989. Člověk – učení - automat. Praha: Státní pedagogické nakladatelství. ISBN 80-200-0447-5 | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
16. | Darwin´s Missing Link - A Novel Paradigm for Evolution EducationKEFYN M. CATLEY
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
17. | Darwin: člověk, jeho veliká cesta a evoluční teorieVan Wyhe, J. (2018). Darwin: člověk, jeho veliká cesta a evoluční teorie. Praha: Knižní klub. | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: freeware/shareware |
18. | Defining "Highly Qualified Teachers": What Does "Scientifically-Based Research" Actually Tell Us?odborný článek | Časopisy (odkaz) | VŠ en | Licence: nezadáno |
19. | Department Fachdidaktiken,Didaktik der BiologieFriedrich-Alexander-Universität Erlangen-NürnbergDepartment Fachdidaktiken,Didaktik der BiologieFriedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg, Norinberk, Německo | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ de | Licence: nezadáno |
20. | Design and evaluation of a development portfolio: how to improve students´ self-directed learning skillsWendy Kicken, Saskia Brand-Gruwel, Jeroen van Merriënboer, Wim Slot
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
21. | Development o logical thinking in science subjects teachingČÍŽKOVÁ, V., ČTRNÁCTOVÁ, H. Development o logical thinking in science subjects teaching. Journal of Baltic Science Education, 2003, vol. 2, no. 2, p. 38 – 45. | Časopisy (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
22. | Didaktická transformace pro technické předmětyKROPÁČ, J., KROPÁČOVÁ, J., 2006. Didaktická transformace pro technické předměty. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 104 s. ISBN 80-244-1431-7 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
23. | Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání 1.SLAVÍK, Jan, Klára ULIČNÁ, Jana STARÁ a Petr NAJVAR (2018) Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017. 463 s. Edice: Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 44. ISBN 978-80-210-8768-2. doi:10.5817/CZ.MUNI.M210-8768-2017. | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
24. | Didaktické studiestudijní materiály | Články (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
25. | Didaktik der Biologie, Institut für Biologie, Universität HalleDidaktik der Biologie, Institut für Biologie, Universität Halle, Halle, Německo | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost de | Licence: nezadáno |
26. | Didaktik der Biologie, Institut für Biologie, Universität KasselDidaktik der Biologie, Institut für Biologie, Universität Kassel, Kassel, Německo | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ de | Licence: nezadáno |
27. | Didaktik der InformatikSCHUBERT, S., SCHWILL, A., 2011. Didaktik der Informatik. Heidelberg, Spektrum Akademischer Verlag, ISBN 3827426537 | Články (odkaz) | de | Licence: nezadáno |
28. | Didaktik der Informatik. Grundlagen, Konzepte, BeispieleHUBWIESER, P., 2007. Didaktik der Informatik. Grundlagen, Konzepte, Beispiele. 3. vyd. Springer-Verlag Berlin Heidelberg, ISBN 978-3-540-72477-3. | Publikace | SŠ, Veřejnost, VŠ de | Licence: nezadáno |
29. | Didaktika biologieMASLOWSKI, O. 1990. Didaktika biologie. UP Olomouc. | Časopisy | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
30. | Didaktika biologie v České republice 2010 a badatelsky orientované vyučováníDiBi 2010 [elektronický zdroj]: Didaktika biologie v České republice 2010 a badatelsky orientované vyučování: sborník příspěvků semináře 25. a 26. března 2010 / [editor Miroslav Papáček]. Jihočeská univerzita, Katedra biologie, 2010 | Články (odkaz) | VŠ cz | Licence: nezadáno |
31. | Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou.Chocholoušková Z., Hajerová Müllerová L. Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou. 1. vyd. 2019. 280 s. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni. ISBN: 978-80-261-0846-7 | Publikace | cz | Licence: nezadáno |
32. | Didaktika matematiky a její proměnyVondrová, N., Tichá, M. 2011. Didaktika matematiky a její proměny. Pedagogická orientace, 21(2), s. 156-170. ISSN 1211-4669 | Články (odkaz) | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
33. | Didaktika pro vysokoškolské učitelePODLAHOVÁ, L. a kol.: Didaktika pro vysokoškolské učitele. Praha, Grada, 2012, 160 s. | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
34. | Didaktika pro vysokoškolské učitelePODLAHOVÁ, L., a kol., 2012. Didaktika pro vysokoškolské učitele. Praha: Grada. 160 s. ISBN 978-80-247-4217-5 | Publikace | VŠ cz | Licence: nezadáno |
35. | Didaktika sekundární školy.KALHOUS, Z., OBST, O. 2003. Didaktika sekundární školy. Olomouc: Univerzita Palackého. ISBN 80-244-0599-7. | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
36. | Didaktika strojírenských a elektrotechnických předmětůKROPÁČ, J., KUBÍČEK, Z., CHRÁSKA, M. a HAVELKA, M., 2002. Didaktika strojírenských a elektrotechnických předmětů. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta, 155 s. ISBN 80-244-0561-X | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
37. | Didaktika technických předmětů: vybrané kapitolyKROPÁČ, J., KUBÍČEK, Z., CHRÁSKA, M. a HAVELKA, M., 2004. Didaktika technických předmětů: vybrané kapitoly. 1. vyd. Olomouc, Univerzita Palackého, 223 s. ISBN 80-244-0848-1 | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
38. | Didaktika technických předmětůKROPÁČ, J. a kol. 2004. Didaktika technických předmětů. Olomouc: UP. ISBN 80-244-0848-1 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
39. | Difficult learning tasks in biology curriculumVRÁNOVÁ, O. Difficult learning tasks in biology curriculum. The New Educational review, 2012, vol. 30, no. 4, p. 30 – 44. | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
40. | Dítě, škola a matematika: konstruktivistické přístupy k vyučováníHEJNÝ, M., KUŘINA, F., 2001. Dítě, škola a matematika: konstruktivistické přístupy k vyučování. Praha: Portál, 192 s. ISBN 80-7178-581-4. | Publikace | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
41. | Does Teacher Certification Matter? Evaluating the Evidence.Darling-Hammond, L., Berry, B., Thoreson, A.: Does Teacher Certification Matter? Evaluating the Evidence. EDUCATIONAL EVALUATION AND POLICY ANALYSIS March 20, 2001 vol. 23 no. 1 57-77 Abstract: The authors respond to Dan Goldhaber and Dominic Brewer’s article in the Summer 2000 issue of Educational Evaluation and Policy Analysis that claimed from an analysis of NELS teacher and student data that teacher certification has little bearing on student achievement. Goldhaber and Brewer found strong and consistent evidence that, as compared with students whose teachers are uncertified, students achieve at higher levels in mathematics when they have teachers who hold standard certification in mathematics. (The same was true to a somewhat lesser extent in science.) However, they emphasized their finding that, "Contrary to conventional wisdom, mathematics and science [students] who have teachers with emergency credentials do no worse than students whose teachers have standard teaching cr | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
42. | Dovednost – základní pojem didaktiky technických předmětůKROPÁČ, J., 2002. Dovednost – základní pojem didaktiky technických předmětů. e – Pedagogium (online), 2002, č. 2. Dostupné na www: http://epedagog.upol.cz./eped2.2002/index.htm ISSN 1213-7499. Tištěná forma ISSN 1213-7758 | Články (odkaz) | SŠ, ZŠ, Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
43. | Dovednosti žáků ve výuce biologie, geografie a chemie.ŘEZNÍČKOVÁ, D., CÍDLOVÁ, H., ČÍŽKOVÁ, V., ČTRNÁCTOVÁ, H., ČUDOVÁ, R., HANUS, M., KUBIATKO, M., MARADA, M., MATĚJČEK, T., TRNOVÁ, E., 2013. Dovednosti žáků ve výuce biologie, geografie a chemie. Praha: Nakladatelství P3K, 288 s. ISBN 978 -80 -87343 -24 | Publikace | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
44. | Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky.Hejný, M., Novotná, J., Stehlíková, N. (eds.) 2004. Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky. Univerzita Karlova v Praze – Pedagogická fakulta, 244 s. ISBN 80-7290-189-3 (2. sv.) | Publikace (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
45. | e-Pedagogiumodborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice, s ohledem na pedagogiku, speciální pedagogiku, pedagogickou psychologii a didaktiky oborů | Časopisy (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
46. | EduTech portalWebová stránka EduTech Portal je určená pro učitele předmětu Technika (Technická výchova) v praxi. Webová stránka nabízí různé informace z oblasti technického vzdelávání na základních školách. | Časopisy (odkaz) | VŠ, Veřejnost sk | Licence: nezadáno |
47. | Efektivita a optimalizace přípravy učitelůSANDANUSOVÁ, A.: Efektivita a optimalizace přípravy učitelů. Praha, ČZU – Institut vzdělávání a poradenství, 2008, 170 s. | Publikace | VŠ cz | Licence: nezadáno |
48. | Efektivní učení ve školeDVOŘÁK, D. (překlad): Efektivní učení ve škole. Praha, Portál, 2005, 142 s. | Publikace | VŠ cz | Licence: nezadáno |
49. | Effects of national policies on teachers´ sense of professionalism: findings from an empirical study in Portugal and in EnglandChristopher Day, Maria Assunc Flores, Isabel Viana
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
50. | Ekologická dimenze výchovy a vzdělávání ve škole 21. stoletíHORKÁ, H. 2005. Ekologická dimenze výchovy a vzdělávání ve škole 21. století. Brno: Masarykova Univerzita. ISBN 80-210-3750-4 | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
51. | ENTERTAINMENT TECHNOLOGY AND HUMAN BEHAVIOUR: LITERATURE STUDYMatthias Rauterberg
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
52. | Envigogikastudijní materiály | Články (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
53. | Environmentální výchova pro ZŠ a SŠŠEBEŠOVÁ, P., ŠIMONOVÁ, P. (2013) Environmentální výchova pro ZŠ a SŠ. 1. Vyd., Praha, Portál, 224 s. ISBN 978-80-262-0503-6 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
54. | Environmentální výchova z pohledu učitelůČINČERA, J. (2016) Environmentální výchova z pohledu učitelů. 1. vyd., Brno, MU, 207 s. ISBN 978-80-210-8439-1 | Publikace | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
55. | Evolution and the textbook structure of biology.MOODY, D.E. Evolution and the textbook structure of biology. Science Education, 1996, vol. 80, n. 4, p. 395-418 | Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
56. | Exemplifikační úlohy a jejich využití ve vzdělávacích programechKROPÁČ, J., 2003 Exemplifikační úlohy a jejich využití ve vzdělávacích programech. e-Pedagogium (on-line), 2003, roč. 3, č. 4. Dostupné na www: <http://epedagog.upol.cz/eped4.2003/clanek01.pdf>. ISSN 1213-7499. Tištěná forma ISSN 1213-7758 | Články (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
57. | Factors affecting the impact of teacher education programmes on teacher preparedness: implications for accreditation policyLawrence Ingvarson, Adrian Beavis, Elizabeth Kleinhenz
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
58. | Fireflies As a Catalyst For Science EducationLYNN FRIERSON FAUST
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
59. | Germantown Friends School; Upper SchoolGermantown Friends School; Upper School, Philadelphia, Pennsylvania, USA | Odborná pracoviště, Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
60. | Gifted in Biology Education - Results of Research at Secondary ScholsŠVECOVÁ, M., PÁNEK, L., HORYCHOVÁ, I. Gifted in Biology Education - Results of Research at Secondary Schols. In. Katarzyna Potyrala (eds.): Science, Society, Didactics, University of Krakov, 2013, s.228 – 239. ISBN 978-83-7271-808-2 Abstrakt: Odborníci v oblasti vzdělávání, ale i celé vzdělávací instituce se stále více zabývají problematikou nadaných a talentovaných dětí. Instituce, jako jsou vysoké školy, Akademie věd České republiky a regionální výzkumné ústavy spatřují v nadaných dětech potenciální členy svých výzkumných týmů. Jaká je situace, pokud jde o vyhledávání a diagnostiku těchto žáků ve školní praxi? Výsledky z rozhovorů s učiteli ukazují, že povědomí učitelů o diagnostice a specifičnost práce s talentovanými žáky není uspokojivá. Výzkum provedený na českých středních školách přispěl k monitoringu této problematiky ve školní praxi. | Články | VŠ en | Licence: nezadáno |
61. | Handbook of Research on Didactic Strategies and Technologies for Education Incorporating AdvancementsPUMILIA-GNARINI, P. M., 2013. Handbook of Research on Didactic Strategies and Technologies for Education Incorporating Advancements. Hershey, Pa: Information Science Reference, | Publikace (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
62. | High School Biology Teachers´ Knowledge Structure, Acceptance & Teaching of EvolutionMichael L. Rutledge, Melissa A. Mitchell
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
63. | Hodnocení učebnicMAŇÁK, J., KNECHT, P. Hodnocení učebnic. Brno: Paido, 2007. | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
64. | HOW DO TEACHERS USE INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IN BIOLOGY TEACHING?MILAN KUBIATKO
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
65. | HOW DO TEACHERS USE INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IN BIOLOGY TEACHING?MILAN KUBIATKO
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
66. | How Teacher Education MattersDarling-Hammond, L.: Journal of Teacher Education May 2000 vol. 51 no.3, 166-173 Abstract: Despite longstanding criticisms of teacher education, the weight of substantial evidence indicates that teachers who have had more preparation for teaching are more confident and successful with students than those who have had little or none. Recent evidence also indicates that reforms of teacher education creating more tightly integrated programs with extended clinical preparation interwoven with coursework on learning and teaching produce teachers who are both more effective and more likely to enter and stay in teaching. An important contribution of teacher education is its development of teachers’abilities to examine teaching from the perspective of learners who bring diverse experiences and frames of reference to the classroom. | Časopisy (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
67. | Hry pro rozvoj emocí a komunikace. Koncepce a model tvořivě-humanistické výchovyZELINOVÁ, M. 2011. Hry pro rozvoj emocí a komunikace. Koncepce a model tvořivě-humanistické výchovy. 2. vyd., Praha, Portál, 144 s. ISBN 978-80-262-0036-9 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
68. | Hry pro rozvoj zdravé osobnosti. Prevence problémů s agresivitou, pasivitou a závislostíŠIMANOVSKÝ, Z., ŠIMANOVSKÁ, B. 2014. Hry pro rozvoj zdravé osobnosti. Prevence problémů s agresivitou, pasivitou a závislostí. 3. vyd., Praha, Portál, 160 s. ISBN 978-80-262-0766-5 | Publikace | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
69. | ICT and pedagogyMargaret Cox, Mary Webb, Chris Abbott, Barry Blakeley, Tony Beauchamp, Valerie Rhodes
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
70. | In an ICT-based teacher-education context: why was our group "the magic group"?Ingrid Helleve
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
71. | Increasing the effectiveness of ecological education through interactive tasksČÍŽKOVÁ, V., ČTRNÁCTOVÁ, H., NEČESANÁ, T. Increasing the effectiveness of ecological education through interactive tasks. Journal of Baltic Science Education, 2009, vol. 8, no. 2, p. 38 – 45. | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
72. | Institut für Biologie und ihre Didaktik, Universität zu KölnInstitut für Biologie und ihre Didaktik, Universität zu Köln, Kolín, Německo | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ de | Licence: nezadáno |
73. | Institut für Didaktik der Biologie,Fakultät für Biologie und Vorklinische Medizin, Universität RegensburgInstitut für Didaktik der Biologie,Fakultät für Biologie und Vorklinische Medizin, Universität Regensburg, Regensburg, Německo | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost de | Licence: nezadáno |
74. | Interaktivní tabule ve výuceJiří Dostál
| Články | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
75. | Internet vo výučbe a štýly učenia.BURGEROVÁ, J., 2001. Internet vo výučbe a štýly učenia. Prešov: Tlačiareň Kušnír. ISBN 80-968-630-3-7 | Články | VŠ sk | Licence: nezadáno |
76. | Interpreting Evolutionary Diagrams: When Topology and Process ConflictKefyn M. Catley, Laura R. Novick, Courtney K. Shade
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
77. | Jak spojit praxi s teorií: Didaktika realistického vzdělávání učitelůKORTHAGEN, F. a kol. 2011. Jak spojit praxi s teorií: Didaktika realistického vzdělávání učitelů. Brno: Paido, 293 s. ISBN 978-80-731-5221-5 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
78. | Journal of Teacher Education | Časopisy (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
79. | Journal of Technology and Information Educationčasopis pro vzdělávání v technické a informační výchově ISSN 1803-537X (print) ISSN 1803-6805 (on-line) | Časopisy (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
80. | Journal of Technology EducationJournal of Technology Education poskytuje fórum pro vědeckou diskuzi o tématech týkajících se technologie a informačního vzdělávání. Články jsou zaměřeny na technologie pedagogického výzkumu, filozofie a teorie, vycházejí zde knižní recenze, úvodníky, hostující články, komplexní přehledy literatury, a reakce na dříve publikované články. | Časopisy (odkaz) | VŠ, SŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
81. | Ke struktuře obsahu učiva technických předmětů v základním vzdělávání – generalizaceKROPÁČ, J. st., KROPÁČ, J. ml. a PLISCHKE, J., 2009. Ke struktuře obsahu učiva technických předmětů v základním vzdělávání – generalizace. Dostupné na WWW: http://www.jtie.upol.cz/ Journal of Technology and Information Education. 2009, Olomouc - EU, Univerzita Palackého, ročník 1, číslo 3, s. 17 - 23. ISSN 1803-537X (print). ISSN 1803-6805 (on-line) | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
82. | Klíčové dovednosti učiteleKYRIACOU, Ch. 1991. Klíčové dovednosti učitele. Portál, Praha. | Publikace | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
83. | Klíčové kompetenceHAUSENBLAS, Ondřej, 2005. Modelové rozpracování klíčových kompetencí [online]. Metodický portál: Články | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
84. | Klíčové kompetence a jejich rozvíjeníBELZ, H., SIEGRIST, M., 2001. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení. Praha: Portál. ISBN 80-7178-479-6 | Publikace | VŠ cz | Licence: nezadáno |
85. | Kompetence základního vzděláváníCASTILLO, F., 2008. Las Competencias Que Los Profesores De Educación Básica Movilizan ens u Desempeno Profesional Docente: PhD Thesis. Madrid: Universidad Complutense de Madrid, Facultad de Educación. ISBN 978-84-692-0122-0. | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
86. | Kompetence žáka a postup didaktické transformaceKROPÁČ, J., PLISCHKE, J., 2007. Kompetence žáka a postup didaktické transformace. In: Technické vzdelávanie v procese zmien. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, s. 79-84. ISBN 978-80-8083-530-9
| Články | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
87. | Kompetenzzentrum für Didaktik der Biologie, Universität WienKompetenzzentrum für Didaktik der Biologie, Universität Wien, Wein, Rakousko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ de | Licence: nezadáno |
88. | Konektivismus – teorie vzdělávání v prostředí sociálních sítíBRDIČKA, Bořivoj, 2008a. Konektivismus – teorie vzdělávání v prostředí sociálních sítí [online]. Učitelský spomocník. [cit. 2012-11-14] | Články (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
89. | Konstrukce poznatků žáky v matematice (na příkladu Pythagorovy věty)ULRYCHOVÁ, M. 2011. Konstrukce poznatků žáky v matematice (na příkladu Pythagorovy věty). Disertační práce. Praha, Univerzita Karlova, 222 s. | Publikace (odkaz) | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
90. | Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávánNEZVALOVÁ, D. a kol., 2006. Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání. Olomouc: UP. ISBN 80-244-124-0. | Publikace (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
91. | Kvalita současných učebnic přírodopisu z různých pohledůHRABÍ, L., VRÁNOVÁ, O., MÜLLEROVÁ, M. Kvalita současných učebnic přírodopisu z různých pohledů. e – Pedagogium, 2010, roč. 10, č. 4, s. 9 – 18 | Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
92. | Learning through boundary-crossing: further education lecturers learning in both the university and workplaceIan Finlay
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
93. | Learning To Think Spatially: GIS as a Support System in the K–12 CurriculumCommittee on the Support for Thinking Spatially. 2006. Learning To Think Spatially: GIS as a Support System in the K–12 Curriculum. Washington, D.C.: The National Academies Press | Publikace | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
94. | LEPŠÍ VRABEC V HRSTI AKO HOLUB NA STRECHE (ALEBO ORNITOLÓGIA OČAMI GYMNAZISTOV). POSTOJE ŠTUDENTOV GYMNÁZIÍ K VTÁKOMMilan Kubiatko, Pavol Prokop, Jana Fančovičová, Zuzana Haláková
| Články | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ sk | Licence: nezadáno |
95. | Linear Versus Branching Depictions of Evolutionary History: Implications for Diagram DesignLaura R. Novick, Courtney K. Shade, Kefyn M. Catley
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
96. | Making a Difference in Educational Quality Through Teacher EducationCarolyn M. Evertson, Willis D. Halley, Marilyn Zlotnik: Making a Difference in Educational Quality Through Teacher Education. Journal of Teacher Education May 1985 vol. 36 no. 3 2-12 Abstract: Is teacher education beneficial and worthwhile? What standards are being established for admitting students to teacher education programs? What is the relationship of these standards to teacher effectiveness? These questions and others implicit in the debate regard ing the efficacy of teacher preparation programs are discussed by Evertson, Hawley and Zlotnik. The authors review the extensive body of research surround ing preparation programs, make propo sals for strengthening teacher prepara tion, and offer words of caution to those endorsing many of the popular proposals for teacher education reform, including advocates of alternative credentialing. | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
97. | Mapping Our World: GIS lessons for EducatorsLyn Malone, Anita M. Palmer, Christine L. Voigt (2002) Mapping Our World: GIS lessons for Educators. Esri. 535 s. | Publikace | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
98. | Media4u MagazineČtvrtletní časopis pro podporu vzdělávání: http://www.media4u.cz/ ISSN 1214-9184 | Časopisy (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
99. | Media4u Magazine 2/2011
| Časopisy | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
100. | Měkké dovednosti - kompetence - sítěDUISMANN, G., MESCHENMOSER, H. 2005. Fachliche Grundlagen - Kompetenzen - Vernetzen.. Unterricht – Arbeit + Technik, roč. 28, č. 7, s. 22-44. ISSN 1438-8987. | Články | Veřejnost, VŠ de | Licence: nezadáno |
101. | Metacognition in chemical education: question posing in the case-based computerized learning environmentZvia Kaberman, Yehudit Judy Dori
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
102. | Metodika výuky biologie na 2. stupni základních škol a středních školách z pohledu pedagogické praxe – náměty pro začínajícího učiteleKUBICOVÁ, S.: Metodika výuky biologie na 2. stupni základních škol a středních školách z pohledu pedagogické praxe – náměty pro začínajícího učitele. Ostrava, Ostravská univerzita, 2009, 64 s. | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
103. | Metody pedagogického výzkumuCHRÁSKA, M. 2007. Metody pedagogického výzkumu. Praha. Grada. ISBN 978-80-247-1369-4 | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
104. | Metody pedagogického výzkumuCHRÁSKA, M.: Metody pedagogického výzkumu. Praha, Grada, 2007, 272 s. | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
105. | Metody projektování učebních úlohNIKL, J. Metody projektování učebních úloh. H. Králové: Gaudeamus, 1997. | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
106. | Mezinárodní společnost pro technologie ve vzdělávání: Sítě pro učiteleInternational Society for Technology in Education: Nets for teachers, 2008 [online]. International Society for Technology in Education | Články (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
107. | Moderní vyučováníPETTY, G. 1996. Moderní vyučování. Portál, Praha | Publikace | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
108. | Moderní vyučováníPETTY, G.: Moderní vyučování. Praha, Portál, 2008, 380 s. | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
109. | Motivace v e-learninguEGER, L. 2005. Motivace v e-learningu. In: E-learning forum [online] | Články (odkaz) | VŠ cz | Licence: nezadáno |
110. | Motivačně-stimulační funkce výukových www stránekKUBRICKÝ, J., NEUMANN, K. 2009. Motivačně-stimulační funkce výukových www stránek. Časopis pro technickou a informační výchovu, roč. 1, č. 2, s. 77 - 80. ISSN 1803-537X | Články | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
111. | Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů.JANÍK, T. a kol., 2009. Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů. Brno: Paido. ISBN 978-80-7315-176-8 | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
112. | Možnosti zvýšení efektivnosti výuky elektrotechnických předmětů na střední škole při užití učebních úlohHAVELKA, M. 2007. Možnosti zvýšení efektivnosti výuky elektrotechnických předmětů na střední škole při užití učebních úloh: disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta | Ostatní | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
113. | Multimediální, hypertextové a hypermediální učební pomůcky – trend soudobého vzděláváníDOSTÁL, J. 2009. Multimediální, hypertextové a hypermediální učební pomůcky – trend soudobého vzdělávání. Časopis pro technickou a informační výchovu, roč. 1, č. 2, s. 18-23. ISSN 1803-537X | Články | VŠ cz | Licence: nezadáno |
114. | Music, play and Darwin´s children: Pedagogical reflections of and on the ontogeny/phylogeny relationshipNicholas Bannan
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
115. | Nárys didaktikyMAŇÁK, J., 1993. Nárys didaktiky. Brno: Masarykova Univerzita. ISBN 80-210-0210-7 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
116. | Netradiční materiály ve výuce přírodopisu.HRABÍ, L., VRÁNOVÁ, O. 2008. Netradiční materiály ve výuce přírodopisu. Učitelské listy, 2007/2008, roč. 15, č. 3, s. 12. | Články | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
117. | Netradiční metody ve výuce biologieDufková, E.: Netradiční Metody ve výuce biologie. Praha, Generation Europe, 2011, 101 s. | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
118. | Nonverbální prvky v učebnicích zeměpisu jako nástroj didaktické transformaceJANKO, T., 2012. Nonverbální prvky v učebnicích zeměpisu jako nástroj didaktické transformace. Brno: Masarykova univerzita, 148 S. ISBN 978-80-210-6135-4 | Publikace (odkaz) | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
119. | Norwegian University of Science and Technology , Faculty of Social Science and Technology Management, Department of EducationNorwegian University of Science and Technology , Faculty of Social Science and Technology Management, Department of Education, Trondheim, Norsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
120. | Nové směry v biologických oborech a jejich speciálních didaktikáchŠVECOVÁ, M.: Nové směry v biologických oborech a jejich speciálních didaktikách I. Praha, UK, 2005, 193 s. | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
121. | Nové technologické standardy ISTE pro učiteleBRDIČKA, B., 2008 Nové technologické standardy ISTE pro učitele [online]. Učitelský spomocník. | Články (odkaz) | VŠ cz | Licence: nezadáno |
122. | Nové trendy v didaktické přípravě učitelůSANDANUSOVÁ, A.: Nové trendy v didaktické přípravě učitelů. Brno, Tribun EU, 2009, 116 s. | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: freeware/shareware |
123. | Obecná didaktikaSKALKOVÁ, J., 2007: Obecná didaktika. 2. rozš. a přepr. vydání. Praha, Grada, 322 s. ISBN 978-80-247-1821-7 | Publikace | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
124. | Obecná pedagogikaGRECMANOVÁ, H. a kol., 2002. Obecná pedagogika II. 2. vyd. Olomouc: HANEX, 2002. ISBN 80-85783-24-X. | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
125. | Obecná pedagogikaGRECMANOVÁ, H., HOLOUŠOVÁ, D., URBANOVKÁ, E., 2002. Obecná pedagogika I. 2. vyd. Olomouc: HANEX. ISBN 80-85783-20-7 | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
126. | Obecné vzdělávací kvality a pojem kompetence.DLOUHÁ, Jana, 2009. Obecné vzdělávací kvality a pojem kompetence. Envigogika, roč. 4, č. 1, [online] ISSN 1802-3061 | Časopisy (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
127. | Oborová didaktika biologie a geologie I. Vybraná témata pro DSP učitelů VVPPAVELKOVÁ, J.: Oborová didaktika biologie a geologie I. Vybraná témata pro DSP učitelů VVP. Praha, UK, 2002, 55 s. | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
128. | Oborová didaktika biologie: vybraná témata pro učitele všeobecněvzdělávacích předmětůPAVELKOVÁ, J.: Oborová didaktika biologie: vybraná témata pro učitele všeobecněvzdělávacích předmětů. Praha, UK, 2007, 128 s. | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
129. | Oborové didaktiky (text pro účastníky korespondenčního studia)KROPÁČ, J., KUBÍČEK, Z., HAJDA, V., 1998. Oborové didaktiky (text pro účastníky korespondenčního studia). 2. přepracované vydání. Olomouc: Pedagogická fakulta UP, 153 s. | Publikace | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
130. | Oborové didaktiky: vývoj, stav, perspektivySTUCHLÍKOVÁ, I. et al., 2015. Oborové didaktiky: vývoj, stav, perspektivy. Brno: Masarykova univerzita, 465 s. ISBN 978-80-210-7769-0 | Publikace (odkaz) | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
131. | Odborné kompetenceBADER, R., MÜLLER, M., 2002. Leitziel der Berufsbildu Handlungskompetenz. Die berufsbildende Schule, roč. 54, č. 6, s. 176 – 182. ISSN 0431-6673 | Publikace | VŠ de | Licence: nezadáno |
132. | Odlišnosti a analogie mezi pedagogikou a technickými vědami z hlediska oborové didaktiky technických předmětůKROPÁČ, J., 2002. Odlišnosti a analogie mezi pedagogikou a technickými vědami z hlediska oborové didaktiky technických předmětů. e – Pedagogium (online), 2002, č. 2. Dostupné na www: http://epedagog.upol.cz./eped2.2002/index.htm ISSN 1213-7499. Tištěná forma ISSN 1213-7758 | Články (odkaz) | VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
133. | Online Global Geography Modules Enhance Undergraduate LearningSOLEM, M., GERSMEHL, P. 2005. Online Global Geography Modules Enhance Undergraduate Learning. AAG Newsletter 40(8):11 | Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
134. | Online Učebnice didaktiky technické výchovyKožuchová, M. a kol. (2011) Elektronická učebnica didaktika technickej výchovy. [online]. Bratislava, Univerzita Komenského. Dostupné na http://ki.ku.sk/cms/utv/ ISBN 978-80-223-3031-2 | Ostatní (odkaz) | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ sk | Licence: nezadáno |
135. | onstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání.NEZVALOVÁ, D. a kol., 2006. Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání. Olomouc, UP. ISBN 80-244-124-0 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
136. | Orbis Scholárstudijní texty | Články, Zdroje dat (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
137. | Osobní a sociální dovednostiDUISMANN, G. 2005. Selbst – und Sozialkompetenzen – auch eine Aufgabe für die Arbeitslehre. Unterricht – Arbeit + Technik, roč. 27, č. 7, s. 66. ISSN 1438-8987 | Články | Veřejnost, VŠ de | Licence: nezadáno |
138. | Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxíchFILOVÁ, H. – HAVEL, J. (eds).: Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích: sborník z mezinárodního pracovního semináře na PdF MU Brno. 2006, 156 s. | Články | VŠ cz | Licence: freeware/shareware |
139. | Otázky v dialogu učitele a žáka technických předmětůKROPÁČ, J., PLISCHKE, J., 2008. Otázky v dialogu učitele a žáka technických předmětů. In: Technika - Informatyka – Edukacja: Teoretyczne i praktyczne problemy edukacji technicznej: Tom IX. Rzeszow: Universytet Rzeszowski, s. 210-215. ISBN 978-83-7586-006-1
| Články | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
140. | Paidagogosčasopis pro pedagogiku v souvislostech | Časopisy (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
141. | Pedagogical content knowledge nebo didaktická znalost obsahu?JANÍK, T. akol., 2007. Pedagogical content knowledge nebo didaktická znalost obsahu? Brno: Paido. ISBN 978-80-7315-139-3 | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
142. | Pedagogická encyklopediePRŮCHA, J. (ed.) (2009) Pedagogická encyklopedie. 1. vyd., Praha, Portál, 936 s. ISBN 978-80-7367-546-2 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
143. | Pedagogická orientacestudijní a informační materiály | Články, Zdroje dat (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
144. | Pedagogikastudijní a informařní materiály | Časopisy (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
145. | Pěstitelství na ZŠ I. Didaktika výukyCHMELOVÁ, Š.: Pěstitelství na ZŠ I. Didaktika výuky. České Budějovice, Jihočeská univerzita, 2010, 113 s. | Publikace | VŠ cz | Licence: nezadáno |
146. | Podpora aktivního myšlení a samostatné učení žákůGRECMANOVÁ, H., URBANOVSKÁ, E., NOVOTNÝ, P. 2000. Podporujeme aktivní myšlení a samostatné učení žáků. Olomouc: HANEX. ISBN 80-85783-28-2 | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
147. | Pojetí výuky o bezpečnosti práce ve všeobecném technickém vzděláváníKROPÁČ, J., 1998. Pojetí výuky o bezpečnosti práce ve všeobecném technickém vzdělávání. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého, 76 s. ISBN 80-7067-909-3 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
148. | Porozumění obsahu ve výuce technických a odborných předmětůPLISCHKE, J., KROPÁČ, J., 2007. Porozumění obsahu ve výuce technických a odborných předmětů. e-Pedagogium (on-line), 2007, roč. 7, č. 4. Dostupné na WWW: http://www.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/e-ped_IV-2007.pdf ISSN 1213-7499. Tištěná forma 1213-7758 | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
149. | Postupy zjednodušení obsahu učiva technických předmětůKROPÁČ, J., KROPÁČOVÁ, J., 2006. Postupy zjednodušení obsahu učiva technických předmětů. In: Technika - Informatyka – Edukacja: Teoretyczne i praktyczne problemy edukacji technicznej: Tom 5. Rzeszow : Universytet Rzeszowski, s. 42–46. ISBN 83-88845-69-1
| Články | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
150. | Používanie IKT vo vyučovaní biológieMilan Kubiatko, Zuzana Haláková
| Články | VŠ, Veřejnost sk | Licence: nezadáno |
151. | Pracownia Dydaktyki Biologii, Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Uniwersytet ŚląskiPracownia Dydaktyki Biologii, Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Uniwersytet Śląski, Katowice, Polsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost pl | Licence: nezadáno |
152. | Pracownia Dydaktyki, Biologii Wydział Biologii, Uniwersytet WarszawskiPracownia Dydaktyki, Biologii Wydział Biologii, Uniwersytet Warszawski, Varšava, Polsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ pl | Licence: nezadáno |
153. | Preference metakognitivních strategií na pozadí úkolových situací v matematice u žáků druhého stupně ZŠCHYTRÝ, V., PEŠOUT, O., ŘÍČAN, J. 2014. Preference metakognitivních strategií na pozadí úkolových situací v matematice u žáků druhého stupně ZŠ. Ústí na Labem : Univerzita J. E. Purkyně, 211 s. ISBN 978-80-7414-796-8. | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
154. | Premeny školy v digitálním vekuKALAŠ, I., 2013. Premeny školy v digitálním veku. Bratislava: SPN, ISBN 978-80-10-02409-4 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
155. | Preparing High-Quality Teachers: Views From the ClassroomReichwein Zientek, L: Preparing High-Quality Teachers: Views From the Classroom. Am Educ Res J December 2007 vol. 44 no. 4 959-1001 Abstract: Every child has the right to a highly qualified teacher, yet as a nation we are reluctant to empirically investigate how teacher preparation programs are succeeding. Results from the present study suggested that (a) traditionally certified (TC) teachers felt better prepared than non–traditionally certified (NTC) teachers on communicating, planning, and using instructional strategies; (b) NTC teachers’ positive mentoring and prior classroom experiences in conjunction with the overall less positive mentoring experiences of TC teachers may have minimized differences; (c) novice teachers did not feel prepared on items related to multicultural curriculum or assessing student learning; and (d) prior classroom experiences, first year support, and program components were important, but instruction on teaching standards was of particular importance fo | Časopisy (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
156. | Profesní rozvoj učitelů přírodovědných předmětůJIMOYIANNIS, A. 2010. Designing and implementing an integrated technological pedagogical science knowledge framework for science teachers professional development. Computers & Education, roč. 55, č. 3, s. 1259-1269. ISSN: 0360-1315 | Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
157. | Proměna kurikula technické výchovy v České a Slovenské republice po roce 1989SERAFÍN, Čestmír. Proměna kurikula technické výchovy v České a Slovenské republice po roce 1989. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2016. ISBN 978-80-244-4981-4. | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
158. | Přehled didaktiky biologiePAVLASOVÁ, L. (2014) Přehled didaktiky biologie. Praha, UK, 2014, 58 s. ISBN 978-80-7290-643-7 | Publikace | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
159. | Příprava budoucích eUčitelů na eInstructionČERNOCHOVÁ, M. 2003. Příprava budoucích eUčitelů na eInstruction. Praha: AISIS. ISBN 80-239-0938-X | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
160. | Příprava učitelů v kontextu evropského vzděláváníSANDANUSOVÁ, A. – MATĚJOVIČOVÁ, B. – DYTRTOVÁ, R. (eds.): Příprava učitelů v kontextu evropského vzdělávání. Praha, ČZU – Institut vzdělávání a poradenství, 2008, 181 s. | Články | VŠ cz | Licence: nezadáno |
161. | PsychodidaktikaŠKODA, J. – DOULÍK, P.: Psychodidaktika. Praha, Grada, 2011, 208 s. | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
162. | Psychologický slovníkHARTL, P., HARTLOVÁ, H. 2000. Psychologický slovník. Praha: Portál. ISBN 80-7178-303-X. | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
163. | Psychologie pro učiteleČÁP, J., MAREŠ, J. 2007. Psychologie pro učitele. 2. vyd. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-273-7. | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
164. | Psychologie řízeného učeníKULIČ, V. 1992. Psychologie řízeného učení. Praha: Academia. ISBN 80-200-0447-5 | Publikace | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
165. | publikace prof. Riedla, Technická univerzita Mnichovodborné články na osobní stránce prof. Riedla z Technické unoverzity v Mnichově | Články (odkaz) | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ de | Licence: nezadáno |
166. | publikace prof. Scheltena, Technická univerzita MnichovNa této stránce sou publikovány články prof. Scheltena z Technické univerzity v Mnichově, který se zabývá problematikou technické a informační výchovy | Články (odkaz) | VŠ, SŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
167. | PUPILS´ MISCONCEPTIONS ABOUT MAMMALSMilan Kubiatko, Pavol Prokop
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
168. | Reading Phylogenetic Trees: The Effects of Tree Orientation and Text Processing on ComprehensionLaura R. Novick, Andrew T. Stull, Kefyn M. Catley
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
169. | Reasoning About Evolution´s Grand Patterns: College Students´ Understanding of the Tree of LifeLaura R. Novick, Kefyn M. Catley
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
170. | Reflexe nad základními aspekty konstruktivistického pojetí výuky v přírodovědných předmětechDOULÍK, P., ŠKODA, J. 2003. Reflexe nad základními aspekty konstruktivistického pojetí výuky v přírodovědných předmětech. Pedagogická revue, roč. 55, č. 5, s. 470-482. ISSN 1335-1982 | Články | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
171. | Research of Computer Game Addiction among the 18-Year-Old Students of General Upper Secondary Schools in the Czech Republic.CHRÁSKA, M., BASLER, J. Research of Computer Game Addiction among the 18-Year-Old Students of General Upper Secondary Schools in the Czech Republic. In ICERI2016 Proceedings. Madrid: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2016, s. 69-78. ISBN 978-84-617-5895-1. ISSN 2340-1095. | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
172. | Role internetu ve vzděláváníBRDIČKA, B., 2003. Role internetu ve vzdělávání. Praha: UK. ISBN 80-239-0106-0 | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
173. | Role učitele obecně technických předmětů při vytváření žákova obrazu technikyKROPÁČ, J., 2004. Role učitele obecně technických předmětů při vytváření žákova obrazu techniky. In: Technické vzdelanie ako súčasť všeobecného vzdelania. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, s. 213-217. ISBN 80-8083-040-1
| Články | SŠ, Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
174. | Řešení problémové učební úlohy a klíčové kompetence žákaCHUPÁČ, M. Řešení problémové učební úlohy a klíčové kompetence žáka. Technológia vzdelávania, 2009, vol. 17, no. 3, p. 2-5. | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
175. | SCIED (Scientia in Education)studijní materiály | Články, Zdroje dat (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
176. | SECONDARY SCHOOL STUDENTS´ INTEREST IN PHYSICS, CHEMISTRY AND MATHEMATICSMiroslav Dopita
| Články | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ en | Licence: nezadáno |
177. | Seeing the Wood for the Trees: An Analysis of Evolutionary Diagrams in Biology TextbooksKEFYN M. CATLEY, LAURA R. NOVICK
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
178. | Self-awareness and self-presentation pupil in connection with its decision making careerKROPÁČ, J., ZUBATÁ, A., PLISCHKE, J., 2011. Self-awareness and self-presentation pupil in connection with its decision making career. Olomouc - EU, Univerzita Palackého. Dostupné na WWW: http://www.jtie.upol.cz/ Journal of Technology and Information Education 3(1):42-48. ISSN 1803-537X (print). ISSN 1803-6805 (on-line). | Články (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
179. | Sense of place in environmental educationKudryavtsev, A., Stedman, R. C., & Krasny, M. E. (2012). Sense of place in environmental education. Environmental education research, 18(2), 229-250. | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ, SŠ en | Licence: freeware/shareware |
180. | Sheffield Hallam University, Department of Teacher EducationSheffield Hallam University, Department of Teacher Education, Sheffield, Velká Británie | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
181. | Slide presentations as speech suppressors: When and why learners miss oral informationChristof Wecker
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
182. | Slovak high school students’ attitudes to ICT using in biology lessonKUBIATKO, M. – HALAKOVA, Z. Slovak high school students’ attitudes to ICT using in biology lesson. Computers in Human Behavior, 2009, 25(3), 743–748. | Články (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
183. | Slovak high school students’ attitudes to ICT using in biology lessonMilan Kubiatko, Zuzana Haláková
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
184. | Slovakian Pupils´ Knowledge of, and Attitudes toward, BirdsPavol Prokop, Milan Kubiatko, Jana Fančovičová
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
185. | Slovakian Students´ Knowledge of and Attitudes toward BiotechnologyPavol Prokopa, Andrea Le[scaron] kováb, Milan Kubiatkoc and Carla Diran
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
186. | Snakes and Eels and Dogs! Oh, My! Evaluating High School Students´ Tree-Thinking Skills: An Entry Point to Understanding EvolutionKefyn M. Catley, Brenda C. Phillips, Laura R. Novick
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
187. | Social studies teachers´ views of learner-centered instructionKaya Yilmaz
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
188. | Soudobé teorie vzděláváníBERTRAND, Y., 1998. Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portál, 248 s. ISBN 80-7178-216-5 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
189. | Souvislosti vytváření kompetencí v technickém a v odborném vzděláváníKROPÁČ, J., KROPÁČOVÁ, J. 2007. Souvislosti vytváření kompetencí v technickém a v odborném vzdělávání. In: XXV. mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu: sborník abstraktů a elektronických verzí recenzovaných příspěvků na CD-ROMU [CD-ROM]. Brno: UO. ISBN 978-80-7231-228-3 | Články | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
190. | Speciální otázky oborových didaktik a příprava učitelů přírodovědných, zemědělských a příbuzných oborůSANDANUSOVÁ, A. – MATĚJOVIČOVÁ, B. – DYTRTOVÁ, R. (eds.): Speciální otázky oborových didaktik a příprava učitelů přírodovědných, zemědělských a příbuzných oborů. Praha, ČZU – Institut vzdělávání a poradenství, 2007, 197 s. | Publikace | VŠ cz | Licence: nezadáno |
191. | Společná reflexe, cesta ke zdokonalování kompetencí učiteleTICHÁ, M., HOSPEŠOVÁ, A. 2005. Spolecná reflexe, cesta ke zdokonalování kompetencí učitele. Dostupné na http://www.p-mat.sk/pytagoras/zbornik2005/060_TichaHospesova_Reflexe.pdf | Články (odkaz) | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
192. | Student teachers´ perception of their role and responsibilities as Catholic educatorsRoisín Coll
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
193. | Students´ and mathematics teachers´ perceptions of teacher enthusiasm and instructionMareike Kunter, Yi-Miau Tsai, Uta Klusmann, Martin Brunner, Stefan Krauss, Jürgen Baumert
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
194. | Studia paedagogicastudijní texty | Zdroje dat, Články (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
195. | SÚ BUDÚCI UČITELIA PRÍRODOVEDNÝCH PREDMETOV TVORIVÍ?Zuzana Haláková, Milan Kubiatko
| Články | VŠ, Veřejnost sk | Licence: nezadáno |
196. | Školní didaktikaKALHOUS, Z. – OBST, O.: Školní didaktika. Praha, Portál, 2009, 447 s. | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
197. | Talking About Rates Conceptually, Part I: A Teacher´s StrugglePatrick W. Thompson, Alba G. Thompson
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
198. | Teacher learning about online learning: experiences of a situated approachDiane Slaouti
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
199. | Teaching About Teaching Science: Aims, Strategies, and Backgrounds of Science Teacher EducatorsBerry1, A., Van Driel, J. H.: Teaching About Teaching Science: Aims, Strategies, and Backgrounds of Science Teacher Educators. Journal of Teacher Education March/April 2013 vol. 64 no. 2 117-128 Abstract: Despite pressing concerns about the need to prepare high-quality teachers and the central role of teacher educators (TEs) in this process, little is known about how TEs teach about teaching specific subject matter, and how they develop their expertise. This empirical study focuses on the specific expertise that science TEs bring into teacher education. Individual interviews and story lines were conducted with 12 experienced science TEs from four different teacher education institutions in Australia and the Netherlands, to gain insight into their aims for teaching about science teaching, and how their expertise has developed on the basis of their professional background and experiences. The findings of this exploratory study reveal similarities among the concerns of these TEs and yet c | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
200. | Teaching GeographyGERSMEHL, P. 2005. Teaching Geography. New York: The Guilford Press | Publikace | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
201. | Teaching Tree Thinking to College Students: It´s Not as Easy as You ThinkBrenda C. Phillips, Laura R. Novick, Kefyn M. Catley, Daniel J. Funk
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
202. | Teaching Tree-Thinking to Undergraduate Biology StudentsRichard P. Meisel
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
203. | Techniques Evaluation – Comlexity Condition in Technical Subjects TeachingKROPÁČ, J. st., KROPÁČ, J. ml., PLISCHKE, J., 2010. Techniques Evaluation – Comlexity Condition in Technical Subjects Teaching. Olomouc - EU, Univerzita Palackého. Dostupné na WWW: http://www.jtie.upol.cz/ Journal of Technology and Information Education 2(1):24 - 28 ISSN 1803-537X (print). ISSN 1803-6805 (on-line) | Články (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
204. | Technologie, inovace a změny ve vzděláváníKOZMA, R. B. 2003. Technology, innovation and educational change. Eugene (OR): International Society for Educational Technology. ISBN 1-56484-230-4 | Publikace | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
205. | Technology Mentor Fellowship Program: A Technology Integration Professional Development Model for Classroom TeachersJon J. Denton, Trina J. Davis, Ben L. Smith, R. Arlen Strader, Francis E. Clark, Li Wang
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
206. | Témata z didaktiky biologie.HRABÍ, L., VRÁNOVÁ, O. 2009. Témata z didaktiky biologie. Skriptum. Olomouc, UP. | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
207. | Teorie a metodika ekologické výchovy.HORKÁ, H., 1996. Teorie a metodika ekologické výchovy. Brno, PAIDO. 75 s. ISBN 80-85931-33-8 | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
208. | Teorie a metodika ekologické výchovy.HORKÁ, H., 1996. Teorie a metodika ekologické výchovy. Brno, PAIDO. 75 s. ISBN 80-85931-33-8 | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
209. | Teorie a praxe zařazení školních projektů ve výuce přírodopisu, biologie a ekologie.ŠVECOVÁ, M., 2001. Teorie a praxe zařazení školních projektů ve výuce přírodopisu, biologie a ekologie. UK Praha. | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
210. | Teorie etapového utváření rozumový činnostíKROPÁČ, J., HODIS, V., KROPÁČOVÁ, J., 2002. Teorie etapového utváření rozumových činností a možnosti jejího využití. e-Pedagogium (on-line), 2002, roč. 2, č. 4. Dostupné na www: <http://epedagog.upol.cz/eped4.2002/clanek09.htm>. ISSN 1213-7499. Tištěná forma ISSN 1213-7758 | Články (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
211. | Teorie, tvorba a hodnocení učebnic. PrahaPRŮCHA, J. Teorie, tvorba a hodnocení učebnic. Praha: ÚÚVPP, 1989. | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
212. | Textbook: Research and WrittingMIKK, J. Textbook: Research and Writting. Frankfurt a. M.: Peter Lang, 2000. | Publikace | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
213. | The appreciation and realisation of research-based teacher education: Finnish students´experiences of teacher educationRiitta Jyrhämä, Heikki Kynäslahti, Leena Krokfors, Reijo Byman, Katriina Maaranen, Auli Toom, Pertti Kansanen
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
214. | The design of Cloudworks: applying social networking practice to foster the exchange of learning and teaching ideas and designsGráinne Conole, Juliette Culver
| Články | Veřejnost, VŠ cz | Licence: freeware/shareware |
215. | The Impact of ICT on Schools: Classroom Design and Curriculum DeliveryGillian M. Eadie
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
216. | The nature and process of science and applications to geography education: a US perspectiveGILETTEA, B. 2015. The nature and process of science and applications to geography education: a US perspective. International Research in Geographical and Environmental Education. Vol. 24, Issue 1, S. 6-12 | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
217. | The professional report in initial teacher training in FranceGuy Lapostolle, Laurence Maurel, Nicole Verney-Carron
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
218. | The text difficulty in some czech natural science textbooksHRABÍ, L. The text difficulty in some czech natural science textbooks. The New Educational review, 2012, vol vol. 22, no. 4, p. 143-149. | Články (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
219. | Towards the re-articulation of the work of teacher educators in Higher Education institutions in EnglandJean Murray
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
220. | Trends in EducationTrendy ve vzdělávání: informační technologie a technické vzdělávání ISSN 1805-8949 | Časopisy (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
221. | Tvorba a ověření nástrojů kvantitativní diagnostiky prekonceptů a možnosti jejího vyhodnoceníDOULÍK, P., ŠKODA, J. 2003. Tvorba a ověření nástrojů kvantitativní diagnostiky prekonceptů a možnosti jejího vyhodnocení. Pedagogika, roč. 53, č. 2, s. 177-189. ISSN 3330-3815 | Články | VŠ cz | Licence: nezadáno |
222. | Two Generations of Teachers: Differences in Attitudes towards ICTSilvia Ferrero
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
223. | Typology of Czech teachers in 2nd stage of elementary schools by their attitudes to and methods of using digital technologies.CHRÁSKA, M. Typology of Czech teachers in 2nd stage of elementary schools by their attitudes to and methods of using digital technologies. In INTED2016 Proceedings. Madrid : International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2016, s. 2489-2496. ISBN 978-84-608-5617-7. | Články (odkaz) | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ en | Licence: nezadáno |
224. | Učební úlohy jako inovativní prvek ve výuce obecné didaktiky a pedagogické praxeMAZÁČOVÁ, N. Učební úlohy jako inovativní prvek ve výuce obecné didaktiky a pedagogické praxe. In Současné proměny vzdělávání učitelů. Brno: Paido,2004, s. 243-251. | Články | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
225. | Učební úlohy ve výuceKALHOUS, Z. Učební úlohy ve výuce. In KALHOUS, Z., OBST, O. Školní didaktika. Praha: Portál, 2002. | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
226. | Učebnice z pohledu pedagogického výzkumuKNECHT, P., JANÍK, T. a kol. Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2008. | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
227. | Učíme v projektechTOMKOVÁ, A., KAŠOVÁ, J., DVOŘÁKOVÁ, M. 2009. Učíme v projektech. 1. vyd., Praha, Portál, 176 s. ISBN 978-80-7367-527-1 | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
228. | University of Helsinki, Faculty of Behavioral Science, Departement of Teacher EducationUniversity of Helsinki, Faculty of Behavioral Science, Departement of Teacher Education, Helsinki, Finsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
229. | University of Huddersfield, Department of Education and Community StudieUniversity of Huddersfield, Department of Education and Community Studie, Huddersfield, Vleká Británie | Vysokoškolská pracoviště | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
230. | University of Hull, Faculty of Education, Department of Education StudiesUniversity of Hull, Faculty of Education, Department of Education Studies, Kingston upon Hill, Velká Británie | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
231. | University of Lincoln, School of Education, College of Social ScienceUniversity of Lincoln, School of Education, College of Social Science, Lincoln, Velká Británie | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
232. | University of Ljubljana, Faculty of Education, Department of Biology, Chemistry and Home EconomicsUniversity of Ljubljana, Faculty of Education, Department of Biology, Chemistry and Home Economics, Ljubljana, Slovinsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
233. | University of Minnesota; College of Biological Sciences - Department of Biology Teaching and Learning, Department of Plant BiologyUniversity of Minnesota; College of Biological Sciences - Department of Biology Teaching and Learning, Department of Plant Biology, Saint Paul, Minnesota, USA | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
234. | University of Sussex, School of Life SciencesUniversity of Sussex, School of Life Sciences, Brighton, Velká Británie | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
235. | Unraveling the influence of domain knowledge during simulation-based inquiry learningArd W. Lazonder, Pascal Wilhelm, Emiel van Lieburg
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
236. | Use of mobile technologies as support tools for geography field tripsMEDZINIA, A., MEISHAR-TALA, H., SNEHA, Y. 2014. Use of mobile technologies as support tools for geography field trips. International Research in Geographical and Environmental Education. Vol. 24, Issue 1, S. 13-23 | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
237. | Using affordances and constraints to evaluate the use of information and communications technology in teaching and learningSteve Kennewell
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
238. | Úvod do ekologie lesa a lesní pedagogikyMACHAR, I. et al. 2009. Úvod do ekologie lesa a lesní pedagogiky. Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci. | Publikace | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
239. | Vampires Are Still Alive: Slovakian Students´ Attitudes toward BatsPavol Prokop, Jana Fančovičová, Milan Kubiatko
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
240. | Vplýva učitel´ na postoje žiakov k paleontológii?Pavol Prokop, Alžbeta Hornáčková, Milan Kubiatko
| Články | Veřejnost, VŠ sk | Licence: nezadáno |
241. | Vybrané kapitoly didaktiky technické a informační výchovy II: - postupy výukyHAVELKA, M., KROPÁČ, J. Vybrané kapitoly didaktiky technické a informační výchovy II: - postupy výuky [CD]. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017 [cit. 2017-09-27]. ISBN 978-80-244-5195-4. | Publikace | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
242. | Výchova v obecně technických předmětechKROPÁČ, J., CHRÁSKA, M., 2004. Výchova v obecně technických předmětech. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta, 190 s. ISBN 80-244-0897-X | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
243. | Vyučovací styly učitelůFENSTERMACHER, D. G., SOLTIS, F. J. 2007. Vyučovací styly učitelů. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-471-7 | Články | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
244. | Vyučovací styly učitelůFENSTERMACHER, G. D., SOLTIS, J. F.(2008) Vyučovací styly učitelů. 1. vyd., Praha, Portál, 128 s. ISBN 978-80-7367-471-7 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
245. | Vyučování matematice orientované na budování schémat: aritmetika 1. stupněHEJNÝ, M. 2014. Vyučování matematice orientované na budování schémat: aritmetika 1. stupně. Praha: UK v Praze, 229 s. ISBN 978-80-7290-776-2. | Publikace | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
246. | Výuka, učení a nové technologieHARTLEY, J. 2007. Teaching, learning and new technology. British Journal of Education Technology, roč. 38, č. 1, s. 42. ISSN 0007-1013 | Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
247. | Výuková situace: Štafle aneb učíme žáky řešit úlohy v matematiceVONDROVÁ, N. Výuková situace: Štafle aneb učíme žáky řešit úlohy v matematice. Dostupné na http://www.ped.muni.cz/komensky/index.php/didactica-viva/27-vyukova-situace-stafle-aneb-ucime-zaky-resit-ulohy-v-matematice | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
248. | VÝUKOVÉ MATERIÁLY KARTOGRAFIE A GEOINFORMATIKY PRO STŘEDNÍ ŠKOLYHujňáková, P. 2016 Výukové materiály kartografie a geoinformatiky pro střední školy. Bakalářská práce. Univerzita Palackého v Olomouci, 69 s. | Publikace (odkaz) | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
249. | Využívajú sa v dostatočnej miere IKT na gymnáziach?Milan Kubiatko
| Články | Veřejnost, VŠ sk | Licence: nezadáno |
250. | Využívání médií jako didaktického prostředku v procesu školního vyučováníSKALKOVÁ, J., 2002. Využívání médií jako didaktického prostředku v procesu školního vyučování. Pedagogika, roč. 52, č. 4, s. 455-462 ISSN 2336-2189 | Články (odkaz) | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
251. | VYUŽÍVANIE IKT VO VOĽNOM ČASE BUDÚCICH UČITEĽOV PRÍRODOVEDNÝCH PREDMETOVZuzana HALÁKOVÁ, Milan KUBIATKO
| Články | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost sk | Licence: nezadáno |
252. | Význam hodnocení a výběru vývojově přiměřeného softwaru pro děti předškolního věku vekuKOŽUCHOVÁ, M., VIŠŇOVSKÁ, M. 2009. Význam hodnotenia a výberu vývinovo primeraného softwéru pre deti predškolského veku. Časopis pro technickou a informační výchovu, roč. 1, č. 3, s. 7-10. ISSN 1803-537X | Články | VŠ, Veřejnost sk | Licence: nezadáno |
253. | Význam odborného vzdélávání a kompetencíJUNG, E. 2005. Die Bedeutung des berufspädagogischen Kompetenzmodells für die aktuelle Kompetenzdiskussion und Gestaltung von Curricula zur arbeitsorientierten Bildung. Unterricht – Arbeit +Technik, roč. 26, č. 7, s. 53-56. ISSN 1438-8987 | Články | Veřejnost, VŠ de | Licence: nezadáno |
254. | Vzdělávání: základy, didaktika, ověřováníJUNG, E. 2010. Kompetenzerwerb: Grundlagen, Didaktik, Überprüfbarkeit. Oldenbourg: Wissensch.Vlg. ISBN 978-34-86590-73-9 | Publikace | SŠ, ZŠ, VŠ de | Licence: nezadáno |
255. | Waste and Waste Processing as a Content of Training for Technical Subject TeachersKROPÁČ, J. st., KROPÁČ, J. ml., 2009. Waste and Waste Processing as a Content of Training for Technical Subject Teachers. JTIE - Journal of Technology and Information Education. Dostupné na WWW: http://www.jtie.upol.cz/ Volume 1; Issue 1; Page 111-114. ISSN 1803-537X (print), ISSN 1803-6805 (on-line) | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
256. | Why constructivists should not talk about constructivist learning environments: a commentary on Loyens and Gijbels (2008)Alexander Renkl
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
257. | Why Do Cocks Crow? Children´s Concepts About BirdsPavol Prokop, Milan Kubiatko, Jana Fančovičová
| Články | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ en | Licence: nezadáno |
258. | Wydział Biologii Pracownia Dydaktyki Biologii, Uniwersytet GdańskiWydział Biologii Pracownia Dydaktyki Biologii, Uniwersytet Gdański, Gdańsk, Polsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ pl | Licence: nezadáno |
259. | Základní kompetenceCOREDOR, A. L., 2009. La Competencias básicas, [online] Dostupné z http://www.slideshare.net/arturoef/las-competencias-bsicas-1332833 | Články (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
260. | Základní zákonitosti techniky - pravidla technického myšleníKROPÁČ, J., JANU, M., 2005. Základní zákonitosti techniky - pravidla technického myšlení. In: XVIII. DIDMATTECH 2005. Prešov, Prešovská univerzita, s. 94-97. ISBN 80-8068-424-3
| Články | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
261. | Základy empirického výzkumu pedagogických jevůPELIKÁN, J. (2011) Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. 2. vyd., Praha, Karolinum, 270 s. ISBN 978-80-246-1916-3 | Publikace | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
262. | Zjednodušení obsahu učiva na příkladu výuky o odpadechKROPÁČ, J. st., KROPÁČ, J. ml., 2009. Zjednodušení obsahu učiva na příkladu výuky o odpadech. In: Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, s. 247-252. ISBN 978-80-8083-878-2
| Články | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
263. | Zkušenosti žáka a výuka technických předmětů v současnostiKROPÁČ, J., PLISCHKE, J., 2010. Zkušenosti žáka a výuka technických předmětů v současnosti. Edukacja Technika - Informatyka: Wybrane problemy problemy edukacji technicznej i zawodowej, czesc 1, roč. 1, s. 60-65. ISSN 2080-9069
| Články | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
264. | Znalost jako klíčová kategorie učitelského vzděláváníJANÍK, T. 2005. Znalost jako klíčová kategorie učitelského vzdělávání. Brno: Paido. ISBN 80-7315-080-8 | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
265. | Způsob dialogu učitele a žáka a jeho vliv na technické myšleníKROPÁČ, J., PLISCHKE, J., 2008. Způsob dialogu učitele a žáka a jeho vliv na technické myšlení. In: Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, s. 157-161. ISBN 978-80-8083-721-1
| Články | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |