Knihovna : Matematika
Matematika
Obsahuje zdojů: 90
![]() | Zdroj | Kategorie | Zaměření |
---|---|---|---|
1. | Matematika pro trojkaře aneb Maturita v kapseFišerová, K., KLAUS, V. Matematika pro trojkaře aneb Maturita v kapse. Praha: Fortuna Libri, 2013, 221 s. ISBN 978-80-7321-778-5. | Publikace | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
2. | 8. setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů školKolektiv autorů. 8. setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol – sborník příspěvků z konference. Prachatice 2002 | Články (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
3. | Angel Kanchev University of Ruse, RuseAngel Kanchev University of Ruse, Ruse, Bulharsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
4. | Central Michigan UniversityCentral Michigan University, Michigan, USA | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
5. | Cesty zdokonalování kultury vyučování matematiceHOSPEŠOVÁ, A., STEHLÍKOVÁ, N., TICHÁ, M. Cesty zdokonalování kultury vyučování matematice. České Budějovice, Jihočeská univerzita, 2007 | Publikace (odkaz) | Veřejnost, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
6. | College of NyíregyházaCollege of Nyíregyháza, Nyíregyháza, Maďarsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
7. | Constructing Knowledge for Teaching Secondary Mathematics: Tasks to Enhance Prospective and Practising Teacher LearningZASLAVKY, O., SULLIVAN, P., 2012. Constructing Knowledge for Teaching Secondary Mathematics: Tasks to Enhance Prospective and Practising Teacher Learning. Springer, New York. ISBN 978-0-387-09812-8 | Publikace | SŠ, Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
8. | Česká digitální matematická knihovna (Czech Digital Mathematics Library)DML-CZ (Česká digitální matematická knihovna), dostaupná na http://dml.cz/ nabízí na internetových stránkách otevřený přístup do metadat a fulltextové matematických časopisů, sborníků a knih vydaných v českých zemích. | Články, Časopisy, Publikace (odkaz) | VŠ, Veřejnost, ZŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
9. | Čtení s porozuměním jako předpoklad úspěšné strategie řešení slovních úloh.SIGMUNDOVÁ, A. Čtení s porozuměním jako předpoklad úspěšné strategie řešení slovních úloh. Praha: UK v Praze, 2019, 267 s. ISBN 978-80-7603-047-3. | Publikace | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: freeware/shareware |
10. | Department of Mathematics and Informatics, Faculty of Primary Education, National and Kapodistrian University of Athens, ŘeckoDepartment of Mathematics and Informatics, Faculty of Primary Education, National and Kapodistrian University of Athens, Řecko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ en | Licence: nezadáno |
11. | Department of Mathematics, Faculty of Natural Sciences and Education, Angel Kanchev University of Ruse, BulharskoDepartment of Mathematics, Faculty of Natural Sciences and Education, Angel Kanchev University of Ruse, Bulharsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ en | Licence: nezadáno |
12. | Department of Mathematics, Faculty of Teacher Training, University of Las Palmas de Gran CanariaDepartment of Mathematics, Faculty of Teacher Training, University of Las Palmas de Gran Canaria, španělsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ en | Licence: nezadáno |
13. | Department of Physic and Mathematics, University of Eastern Finland, Savonlinna, FinskoDepartment of Physic and Mathematics, University of Eastern Finland, Savonlinna, Finsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ en | Licence: nezadáno |
14. | Department of Primary Education, School of Education, University of Crete, Rethymno, ŘeckoPartnerské pracoviště | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
15. | Excellence v matematickém vzdělávání - Singaporské zkušenostiKAUR, B., 2010. Towards Excellence in Mathematics Education – Singapore’s Experience. National Institute of Education, Nanyang Technological University, Singapore. | Články (odkaz) | Veřejnost, SŠ, ZŠ en | Licence: nezadáno |
16. | Feedback on students’ performance: A possible way of reducing the negative effect of math anxiety in higher educationNÚŇEZ-PEŇA, M.I., BONO, R., SUÁREZ-PELLICIONI, M., 2015. Feedback on students’ performance: A possible way of reducing the negative effect of math anxiety in higher education. International Journal of Educational Research, Vol. 70, pp. 80-87 | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
17. | Finanční gramotnost – úlohy a metodilaKLÍNSKÝ, P., CHROMÁ, D. 2009. Finanční gramotnost – úlohy a metodila. Praha, Národní ústav odborného vzdělávání. 112 s. ISBN 978-80-87063-26-2 | Publikace (odkaz) | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
18. | Finanční gramotnost ve výuceZELENDOVÁ, E. a kol. 2011. Finanční gramotnost ve výuce (metodická příručka). Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP. ISBN 978-80-86856-76-6 | Publikace (odkaz) | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
19. | Funkcionální rovniceNEUMAN, F., 1986. Funkcionální rovnice. Matematický seminář SNTL, Praha. ISBN 04-016-86 | Publikace | VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
20. | Funkcionální rovniceBERÁNEK, J., 2004. Funkcionální rovnice. Brno: Masarykova univerzita, 74 s. ISBN 80-210-3422-X | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: freeware/shareware |
21. | Funkční rovnice a elementární funkceZDRÁHAL, T., 2009. Functional Equations and Elementary Functions. Acta Universitatis Purkynianae 131, Studia Mathematica. Ústí nad Labem | Publikace | SŠ, Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
22. | Help your kids with maths (a unique step-by-step visual guid).VONDERMAN, C. Help your kids with maths (a unique step-by-step visual guid). London: Darling Kindersley, 2010, 256 s. ISBN 978-1-4053-2246-1 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ en | Licence: nezadáno |
23. | Hiroshima UniversityHiroshima University, Hiroshima, Japonsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
24. | Hledání funkcíZDRÁHAL, T., 1996. Looking for functions. Selected Topics from Math. Ed. 4, University of Oslo, s. 36-42 | Články | Veřejnost, VŠ, SŠ cz | Licence: freeware/shareware |
25. | Institut Matematyki i Informatyki, Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, PolskoPartnerské pracoviště | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
26. | Instytut Techniki, Uniwersytet Pedagogiczny, KrakówInstytut Techniki, Uniwersytet Pedagogiczny, Kraków, polsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ pl | Licence: nezadáno |
27. | Interaktivní tabule ve vyučování matematiky na 1. stupni ZŠŠvrčinová, V. 2010. Interaktivní tabule ve vyučování matematiky na 1. stupni ZŠ. Diplomová práce. Olomouc, Univerzita Palackého. 77 s. | Publikace (odkaz) | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
28. | Internacionalizace a globalizace ve výuce matematikyBILL, A., BARTON, A. C., 2013. Internationalisation and Globalisation in Mathematics and Science Education. Springer, Dordrecht. ISBN 978-1-4020-5907-0. | Publikace | SŠ, Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
29. | Katedra aplikované fyziky a techniky, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých BudějovicíchKatedra aplikované fyziky a techniky, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
30. | Katedra fyziky, matematiky a techniky FHPV PUKatedra fyziky, matematiky a techniky, Fakulta humanitních a prirodných ved, Presovska univerzita v Prešove, Slovensko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost sk | Licence: nezadáno |
31. | Katedra matematiky a didaktiky matematiky, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická, Technická univerzita v LiberciKatedra matematiky a didaktiky matematiky, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická, Technická univerzita v Liberci | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ cz | Licence: nezadáno |
32. | Katedra matematiky a informatiky, Pedagogická fakulta, Trnavská univerzita, Trnavamatematiky a informatiky, Pedagogická fakulta, Trnavská univerzita, Trnava, Slovensko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ sk | Licence: nezadáno |
33. | Katedra matematiky, Fakulta ekonomiky a manažmentu, Slovenská poĺnohospodárska univerzita v Nitre, NitraKatedra matematiky, Fakulta ekonomiky a manažmentu, Slovenská poĺnohospodárska univerzita v Nitre, Nitra, Slovensko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost sk | Licence: nezadáno |
34. | Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy, Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita PlzeňKatedra matematiky, fyziky a technické výchovy, Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita, Plzeň | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
35. | Katedra matematiky, Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku, SlovenskoKatedra matematiky, Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku, Slovensko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ sk | Licence: nezadáno |
36. | Katedra matematiky, Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, BrnoKatedra matematiky, Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, Brno | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ cz | Licence: nezadáno |
37. | Katedra matematiky, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých BudějovicíchKatedra matematiky, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ cz | Licence: nezadáno |
38. | Katedra matematiky,Fakulta prírodných vied, Univerzita Matěja Bela v Banské Bystrici, SlovenskoKatedra matematiky,Fakulta prírodných vied, Univerzita Matěja Bela v Banské Bystrici, Slovensko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ sk | Licence: nezadáno |
39. | Katedra predškolskej a elementárnej pedagogiky, Pedagogické fakulty Katolické univerzity, RužomberokKatedra predškolskej a elementárnej pedagogiky, Pedagogické fakulty Katolické univerzity, Ružomberok, Slovensko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ sk | Licence: nezadáno |
40. | Katedra prírodovedných a technických disciplín, Pedagogická fakulta Prešovská univerzita v PrešoveKatedra prírodovedných a technických disciplín, Pedagogická fakulta Prešovská univerzita v Prešove, Prešov, Slovensko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ sk | Licence: nezadáno |
41. | Katedra technických předmětů, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec KrálovéKatedra technických předmětů, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové, Hradec Králové | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
42. | Katedra techniky a informačných technológií, Pedagogická fakulta, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, NitraKatedra techniky a informačných technológií, Pedagogická fakulta, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Nitra, Slovensko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost sk | Licence: nezadáno |
43. | Konstruktivismus ve vyučování matematiceMOLNÁR, J., SCHUBERTOVÁ, S., VANĚK, V., 2007. Konstruktivismus ve vyučování matematice [online]. Olomouc: UP. | Články (odkaz) | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
44. | Kritická místa matematiky základní školy v řešení žáků.VONDROVÁ, N., RENDL, M. a kol. Kritická místa matematiky základní školy v řešení žáků. Praha: UK v Praze, 2015,460 s. ISBN 978-80-746-3234-6. | Publikace (odkaz) | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
45. | Mary Immaculate College, LimerickMary Immaculate College, Limerick, irsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
46. | Matematická gramotnost ve výuceOLŠÁKOVÁ, V. a kol. 2011. Matematická gramotnost ve výuce (metodická příručka). Praha, Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP. 73 s. ISBN 978-80-87000-97-7 | Publikace (odkaz) | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
47. | Matematická kniha od Pythagora po 57. Dimenzi: 250 milníků v dějinách matematikyPICKOVER, C.A., 2012. Matematická kniha od Pythagora po 57. Dimenzi: 250 milníků v dějinách matematiky. Praha: Argo, 542 s. ISBN 978-80-257-0705-0. | Publikace | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
48. | Matematické vzdělávání v Evropě: společná úskalí a politiky jednotlivých zemíKolektiv, 2012. Matematické vzdělávání v Evropě: společná úskalí a politiky jednotlivých zemí. Education, Audiovisual and Culture Executive Agency. ISBN 978-92-9201-247-2 | Publikace (odkaz) | Veřejnost, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
49. | Matematika a její aplikace - Utváření a rozvoj klíčových kompetencíMELICHAR, J. 2007. Matematika a její aplikace - Utváření a rozvoj klíčových kompetencí. Ústí nad Labem, Pedagogické centrum, o. p. s., 116 s. | Publikace (odkaz) | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
50. | Matematika a porozumění světu: setkání s matematikouKUŘINA, F. a kol., 2009. Matematika a porozumění světu : setkání s matematikou. Praha: Academia, 331 s. ISBN 978-80-200-1743-7. | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
51. | Materiálovotechnologická fakulta Trnava, Slovenská technická univerzita v BratislaveMateriálovotechnologická fakulta Slovenské technické univezity, UIAM, Trnava, Slovensko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost sk | Licence: nezadáno |
52. | Metodická doporučení k rozvoji matematické gramotnosti v základním vzdělávání.ZELENDOVÁ, E., NĚMČÍKOVÁ, K. 2012. Metodická doporučení k rozvoji matematické gramotnosti v základním vzdělávání. Dostupné na http://clanky.rvp.cz/clanek/o/z/15099/METODICKA-DOPORUCENI-K-ROZVOJI-MATEMATICKE-GRAMOTNOSTI-V-ZAKLADNIM-VZDELAVANI.html/ | Články (odkaz) | VŠ, ZŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
53. | Mezinárodní srovnávací studie vzdělávání učitelů matematikyBURGHES, D., 2012. International comparative study in mathematics teacher training. Plymouth: CfBT. | Publikace (odkaz) | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ en | Licence: nezadáno |
54. | National Institute of Education, SingaporeNational Institute of Education, Singapore | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
55. | Nizhny Novgorod State University of Architecture and Civil EngineeringNizhny Novgorod State University of Architecture and Civil Engineering, Nizhny Novgorod, Rusko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
56. | North-West University, PotchefstroomNorth-West University, Potchefstroom, Jihoafrická republika | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
57. | O funkciách a funkcionálnych rovniciachSMÍTAL, J., 1984. O funkciách a funkcionálnych rovniciach. Knižnica Epsilon, Alfa, Bratislava. | Publikace | VŠ, SŠ sk | Licence: nezadáno |
58. | Pedagogická fakulta, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad LabemPedagogická fakulta, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Ústí nad Labem | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
59. | Plymouth UniversityPlymouth University, Plymouth, Velká Británie | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
60. | Pochopení nové statistiky....CUMMING, G., 2012. Understanding The New Statistics: Effect Sizes, Confidence Intervals, and Meta-Analysis. ISBN-13: 978-0415879682, ISBN-10: 041587968X. | Publikace | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
61. | Professional Knowledge of Practising Teachers of MathematicsBOBIS, J., HIGGINS, J., CAVANAGH, M., ROCHE, A., 2012. Professional Knowledge of Practising Teachers of Mathematics. Research in Mathematics Education in Australasia, s. 313 - 341 | Články (odkaz) | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ en | Licence: nezadáno |
62. | Response to Post-14 Mathematics InquiryBURGHES, D. (2003): Response to Post-14 Mathematics Inquiry. University of Exeter. | Publikace (odkaz) | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ en | Licence: nezadáno |
63. | Rozvoj funkčního myšlení ve vzdělávání učitelů matematikyBERANEK, J., 2014. Development of Functional Thinking in the Education of Mathematics Teachers. XXXII International Colloquium, Brno, May 22, pp. 1-7 | Články (odkaz) | SŠ, Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
64. | Řešení metematických problémů - propojení teorie a praxeKAUR, B., TOH, T. L., 2010. Mathematical problem solving - linking theory and practice. Constructing Knowledge for Teaching Secondary Mathematics: Tasks to Enhance Prospective and Practicing Teacher Learning. Springer, New York, s. 177 - 188 | Články | ZŠ, Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
65. | S. Toraighyrov Pavlodar State UniversityS. Toraighyrov Pavlodar State University, Pavlodar, Kazachstan | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
66. | Statistické pojmy a metodyBHATTACHARYYA, G. K., 2010. Statistical Concepts and Methods. 1. vyd. Wiley, 639 s. ISBN-13: 978-0471072041, ISBN-10: 0471072044 | Publikace | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
67. | Statistika v jednoduché angličtiněURDAN, T. C., 2010. Statistics in Plain English. Third Edition. Taylor & Francis, 223 s. ISBN-13: 978-0415872911, ISBN-10: 041587291X | Publikace | Veřejnost, VŠ, SŠ en | Licence: nezadáno |
68. | Suzhou University of Science and Technology, JiangsuSuzhou University of Science and Technology, Jiangsu, Čína | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
69. | Technická univerzita v LiberciTechnická univerzita v Liberci, Liberec | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
70. | Učebnice matematiky a klíčové kompetenceMOLNÁR, J. 2007. Učebnice matematiky a klíčové kompetence. Olomouc, Univerzita Palackého. ISBN 978-80-244-1722-6 | Publikace (odkaz) | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
71. | Understanding and Teaching Primary MathematicsCOTTON, T. Understanding and Teaching Primary Mathematics. Essex: Longman Pearson, 2010, 244 s. ISBN 978-1-4058-9950-5 | Publikace | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
72. | Universidad de Las Palmas de Grand Canaria, Las Palmas de Gran CanariaUniversidad de Las Palmas de Grand Canaria, Las Palmas de Gran Canaria, Španělsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
73. | Universita J. Selyeho v KomárneUniversita J. Selyeho v Komárne, Komárno, Slovensko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost sk | Licence: nezadáno |
74. | Universita Mateja Bela v Banské BystriciUniversita Mateja Bela v Banské Bystrici, Banská Bystrica, Slovensko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost sk | Licence: nezadáno |
75. | University of Eastern Finland, JoensuuUniversity of Eastern Finland, Joensuu, Finsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
76. | University of ChicagoUniversity of Chicago, Illinois, USA | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
77. | University of OsloUniversity of Oslo, Oslo, Norsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
78. | Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, NitraUniverzita Konštantína Filozofa v Nitre, Nitra, Slovensko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost sk | Licence: nezadáno |
79. | Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Matematyczno-Przyrodniczy, Katedra Nowoczesnych Technologii Edukacyjnych, RzeszówUniwersytet Rzeszowski, Wydział Matematyczno-Przyrodniczy, Katedra Nowoczesnych Technologii Edukacyjnych, Rzeszów, Polsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ pl | Licence: nezadáno |
80. | Uniwersytet Śląski, KatowiceUniwersytet Śląski, Katowice, polsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ pl | Licence: nezadáno |
81. | Využití informačních technologií a komunikačních technologií ve vyučování matematice na 2. stupni ZŠCIHLÁŘ, J., NOCAR, D., ZELENKA, M. 2006. Využití informačních technologií a komunikačních technologií ve vyučování matematice na 2. stupni ZŠ. In: Podíl učitele matematiky ZŠ na tvorbě ŠVP. Praha: JČMF. ISBN 80-7015-097-1 | Publikace | Veřejnost, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
82. | Využití interaktivní tabule v matematiceHADAŠOVÁ, K. 2011. Vyuţití interaktivní tabule v matematice: diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta pedagogická, Katedra matematiky, 80 s. | Publikace (odkaz) | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
83. | Wydział Matematyczno-Przyrodniczy, Centrum Innowacji i Transferu Wiedzy Matematyczno-Przyrodniczej, Uniwersytet RzeszowskiWydział Matematyczno-Przyrodniczy, Centrum Innowacji i Transferu Wiedzy Matematyczno-Przyrodniczej, Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów, Polsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost pl | Licence: nezadáno |
84. | Wyższa Szkola Pedagogiczna w Katowicach, KatowiceWyższa Szkoła Pedagogiczna TWP, Wydział Nauk Społeczno-Pedagogicznych w Katowicach, Katowice, Polsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ pl | Licence: nezadáno |
85. | Yaroslavl State Pedagogical University named after K.D.UshinskyYaroslavl State Pedagogical University named after K.D.Ushinsky, Yaroslavl, Rusko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
86. | Závislosti a funkční myšlení v geometrických úloháchBUDÍNOVÁ, I., 2010. Závislosti a funkční myšlení v geometrických úlohách. In: Setkání učitelů matematiky III: Geometrie na základní škole. Brno: PdF MU, s. 53–60, ISBN 978-80-210-5298-7 | Články | SŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
87. | Zlepšování matematiky posílením pedagogiky a komunikaceKolektiv, 2013. Raising maths attainment through enhanced pedagogy and communication. Plymouth: CfBT. | Články (odkaz) | ZŠ, Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
88. | Zobecněné elementární funkceZDRÁHAL, T., 2006. Zobecněné elementární funkce. Acta Universitatis Purkynianae 125, Studia Mathematica. Ústí nad Labem. | Publikace | SŠ, Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
89. | Zobecnění elememtárních funkcíZDRÁHAL, T., 1995. The generalizing of some elementary functions. Selected Topics from Math. Ed. 2, University of Oslo, s. 35-66 | Články | VŠ, SŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
90. | Žákovské konstrukce poznatků v matematiceStehlíková, N., Ulrychová, M. Žákovské konstrukce poznatků v matematice. Scientia in educatione 2(2), 2011 pp. 39–58 ISSN 1804-7106 | Články (odkaz) | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |