Knihovna : Obecné
Obecné
Obsahuje zdojů: 99
![]() | Zdroj | Kategorie | Zaměření |
---|---|---|---|
1. | ICT ve vzdělávání ve světě: trendy, problémy a perspektivyPELGRUM, W. J., LAW, N., 2004. ICT in education around the world: trends, problems and prospects. Fundamentals of educational planning No. 77 2004, 133p. ISBN: 92-803-1244-8 | Publikace (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
2. | 11 klíčových nápadů. Učení a pedagogické dovednosti.ZABALA, A., ARNAU, L., 2007. 11 ideas clave. Cómo aprender y enseñar competencias. Barcelona: Editorial Graó. ISBN: 978-84-7827-500-7 | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
3. | Aplikace prvků e-learningu na základní školeNIKL, J., 2008. Aplikace prvků e-learningu na základní škole. In: Media 4U Magazine. Dostupné z: http://www.media4u.cz/sbornikmeavz2008.pdf | Články (odkaz) | ZŠ, Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
4. | Aspekty získávání kompetencíJUNG, E. 2005. Aspekte des Kompetenzerwerbs. Unterricht – Arbeit +Technik, roč. 32, č. 8, s. 53-55. ISSN 1438-8987 | Články | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
5. | Blended learning na ZŠ – práce se vzdělávacími cíliNIKL, J., 2010. Blended learning na ZŠ – práce se vzdělávacími cíli. In: Alternativní metody výuky 2010. Hradec Králové: Gaudeamus. ISBN 978-80-7435-043-6. Dostupné z: http://everest.natur.cuni.cz/konference/2010/prispevek/nikl.pdf | Články (odkaz) | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
6. | Být učitelem: co by měl učitel vědět o své profesiVAŠUTOVÁ, J., 2007. Být učitelem: co by měl učitel vědět o své profesi. 2. přeprac. vyd. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta. ISBN 978-80-7290-325-2 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
7. | Cambridge Journals Onlineplné texty humanitních a společenskovědních časopisů | Časopisy (odkaz) | SŠ, Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
8. | Cesty dalšího vzdělávání učitelůLAZAROVÁ, B. a kol., 2006. Cesty dalšího vzdělávání učitelů. Brno: Paido. ISBN 80-7315-114-6 | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
9. | CLIL – Cizí jazyky napříč předměty druhého stupněŠMÍDOVÁ, T. a kol. 2012. CLIL – Cizí jazyky napříč předměty druhého stupně. | Články (odkaz) | SŠ, Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
10. | CLIL ve výuce – jak zapojit cizí jazyky do vyučování.ŠMÍDOVÁ, T., TEJKALOVÁ, L., Vojtková, N. 2012. CLIL ve výuce – jak zapojit cizí jazyky do vyučování. Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků. ISBN 978-80-87652-57-2 | Publikace (odkaz) | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
11. | Co znamenají kompetence?WOODRUFFE, Ch., 1993. What Is Meant by a Competency? Leadership & Organization Development Journal, roč. 14, č. 1, s. 29 – 36. ISSN 0143-7739 | Články | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ en | Licence: nezadáno |
12. | CT kompetence učitelůNEUMAJER, O., 2007. ICT kompetence učitelů. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | Publikace | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
13. | Časopis pro informační výchovuVolně přístupný časopis, zaměřený na komunikační a informační výchovu, vydávaný v Zurichu, Švýcarsko | Časopisy (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
14. | Český Statistický úřad: Kolik domácností v ČR má doma Internet?Český Statistický úřad: Kolik domácností v ČR má doma Internet? 2012 [online]. Český statistický úřad. | Články (odkaz) | VŠ cz | Licence: nezadáno |
15. | Dovednosti osvojované ve výuce cizích jazyků a dějepisu jako cíl vzdělávacích programů pro základní školyKROPÁČOVÁ, J. a KROPÁČ, J., 2002. Dovednosti osvojované ve výuce cizích jazyků a dějepisu jako cíl vzdělávacích programů pro základní školy. e – Pedagogium (online), 2002, č. 3. Dostupné na www: http://epedagog.upol.cz./eped3.2002/index.htm ISSN 1213-7499. Tištěná forma ISSN 1213-7758 | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
16. | E-learing v distančním vzdělávání.Nocar, D. a kol., 2004. E-learing v distančním vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého. 78 s. ISBN 80-244-0802-3 | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
17. | e-Learnigové učební opory pro ZŠNIKL, J., 2009. e-Learnigové učební opory pro ZŠ. In: Alternativní metody výuky 2009. Hradec Králové: Gaudeamus. ISBN 978-80-7041-515-3. Dostupné z: http://everest.natur.cuni.cz/konference/2009/prispevek/nikl.pdf | Články (odkaz) | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
18. | E-learning – jedna z podob učení v moderní společnostiZOUNEK, J., 2009. E-learning – jedna z podob učení v moderní společnosti. Brno: Masarykova Univerzita. ISBN 978-80-210-5123-2 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
19. | E-learning v multiuživatelském virtuálním prostředíMAREŠOVÁ, H., 2009. E-learning v multiuživatelském virtuálním prostředí. Časopis pro technickou a informační výchovu, roč. 1, č. 1, s. 39-44. ISSN 1803-537X | Články | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
20. | E-learning. Elektronické studijní opory a jejich hodnocení.KLEMENT, M. a kol. 2012. E-learning. Elektronické studijní opory a jejich hodnocení. Olomouc: GEVAK. ISBN 978-80-86768-38-0 | Publikace | VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
21. | EBSCOzdroj společenskovědních časopisů | Časopisy, Zdroje dat (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
22. | ERIC - Educational Resource Information Centredatabáze zaměřená na oblast vzdělávání a výchovy | Zdroje dat (odkaz) | VŠ en | Licence: nezadáno |
23. | ERIH PLUS: European Reference Index for the Humanities and Social Sciences | Zdroje dat (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: freeware/shareware |
24. | Exploring the deep-level reasoning questions effect during vicarious learning among eighth to eleventh graders in the domains of computer literacy and Newtonian physicsBarry Gholson, Amy Witherspoon, Brent Morgan, Joshua K. Brittingham, Robert Coles, Arthur C. Graesser, Jeremiah Sullins, Scotty D. Craig
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
25. | Formación Basada en CompetenciasTOBON, S., 2009. Formación Basada en Competencias [online]. Dostupné z: http://www.slideshare.net/MAESTRIACID/formacion-basada-en-competencias-pdf | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
26. | Formy a metody počítačem podporované výuky na základní škole: disertační práceSZOTKOWSKI, R., 2007. Formy a metody počítačem podporované výuky na základní škole: disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
27. | Gramotnosti ve vzděláváníKolektiv autorů. 2011. Gramotnosti ve vzdělávání – soubor studií. Výzkumný ústav pedagogický v Praze. ISBN 978-80-87000-74-8 | Publikace (odkaz) | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
28. | ICT, Digitální propast a vzdělávání dospělých: Socioekonomické a vzdělávací aspekty digitální propasti v České RepubliceZOUNEK, J., 2006. ICT, Digitální propast a vzdělávání dospělých: Socioekonomické a vzdělávací aspekty digitální propasti v České Republice. In: Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. Brno: Masarykova Univerzita. s. 101-118. ISBN 80–210–4143–9 | Články | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
29. | Informační gramotnost a ICT kompetence učiteleUHLÍŘOVÁ, M., 2004. Informační gramotnost a ICT kompetence učitele. In: Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů II. Olomouc: Votobia. s. 205-208. ISBN 80-7220-201-4. | Články | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
30. | Inquiry and the National Science Education Standards.OLSON, S., LOUCKS-HORSLEY, S., eds., 2000. Inquiry and the National Science Education Standards.Washington, D.C.: National Academy Press | Publikace | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
31. | Integrating ICT into classroom practice in modern foreign language teaching in England: making room for teachers´ voicesCarol Gray, Rachel Pilkington, Lesley Hagger-Vaughan, Sally-Ann Tomkins | Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
32. | Integrovaná výuka cizího jazyka a odborného předmětu – CLILKolektiv autorů, 2011 Integrovaná výuka cizího jazyka a odborného předmětu – CLIL. Praha, Výzkumný ústav pedagogický v Praze. 29 s. ISBN 978-80-87000-85-4 | Publikace (odkaz) | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
33. | International Society for Technology in Education: Nets for teachers | Články, Časopisy (odkaz) | VŠ cz | Licence: freeware/shareware |
34. | JSTORzpřístupňuje online plné texty vědeckých časopisů od počátku jejich vydávání (tj. včetně archivních ročníků) | Zdroje dat, Časopisy (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
35. | Klíčové dovednosti ve vyučování a výcvikuŠVEC, V., 1998. Klíčové dovednosti ve vyučování a výcviku. Brno: Masarykova Univerzita. ISBN 80-210-1937-9 | Publikace | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
36. | Klíčové kompetence. Koncepce rozvoje ve všeobecném vzděláváníKey Competences. A Developing Concept in General Compulsory Education, 2002. Brussels: Eurydice. ISBN 2-87116-346-4 | Publikace | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ en | Licence: nezadáno |
37. | Kľúčové kompetencie I.HRMO, R., TUREK, I. 2003. Kľúčové kompetencie I. Bratislava: Slovenská technická univerzita v Bratislavě. ISBN 80-227-1881-5 | Publikace | Veřejnost, VŠ sk | Licence: nezadáno |
38. | Kompetence a její místo v dalším vzdělávání učitelůOROSOVÁ, O., 2006. Kompetencia a jej miesto v ďalšom vzdelávání učiteľov. In: Cesty dalšího vzdělávání učitelů. Brno: Paido. s. 26-38. ISBN 80-7315-114-6 | Články | Veřejnost, VŠ sk | Licence: nezadáno |
39. | Kompetence a jejich význam ve vzděláváníKLIEME, E., MAAG-MERKI, K., HARTIG, J. 2010. Kompetence a jejich význam ve vzdělávání. Přeložil Tomáš JANÍK. Pedagogická orientace, roč. 20, č. 1, s. 104-119. ISSN 1211-4669 | Publikace | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
40. | Kompetence jako cíle vyučovacího procesuTUREK, I., DUBOVSKÁ, R., 2007. Kompetencie ako ciele vyučovacieho procesu. In: XX. Didmattech 2007. Olomouc: PdF UP. s. 61-64. ISBN 80-7220-296-0 | Články | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ sk | Licence: nezadáno |
41. | Kompetence ve vzděláváníVETEŠKA, J., TURECKIOVÁ, M., 2008. Kompetence ve vzdělávání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1770-8 | Publikace | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
42. | Kompetence ve vzdělávání dospělýchVETEŠKA, J., 2010. Kompetence ve vzdělávání dospělých. Praha: UJAK. ISBN 978-80-86723-98-3 | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
43. | Konstrukce a modely multikulturních kompetencíHLADÍK, Jakub, 2010. Konstrukce a modely multikulturních kompetencí. Pedagogická orientace, roč. 20, č. 4, s. 27-47. ISSN 1211-4669 | Články | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
44. | Kurikulum v současné školeMAŇÁK, J., JANÍK, T., ŠVEC, V., 2008. Kurikulum v současné škole. Brno: Paido. ISBN 978-80-7315-175-1 | Publikace | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
45. | Metody sběru a statistického vyhodnocování dat v evaulačních pedagogických výzkumechCHRÁSKA, M. 2003. Metody sběru a statistického vyhodnocování dat v evaulačních pedagogických výzkumech. Praha: Votobia. ISBN 80-7220-164-6 | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
46. | Moderní pedagogikaPRŮCHA, Jan, 2005. Moderní pedagogika. 3. přeprac. a aktualiz. vyd. Praha: Portál. ISBN 80-7367-047-X. | Publikace | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
47. | Motivace žáků ve vyučování – Aktualizace a rozvoj poznávací, sociální a výkonové motivace u žákaMotivace žáků ve vyučování – Aktualizace a rozvoj poznávací, sociální a výkonové motivace u žáka, 2009 [online]. | Články (odkaz) | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
48. | Možnost učitele reagovat na individuální styly učení u žákůMAREŠ, J., 1999. Možnost učitele reagovat na individuální styly učení u žáků. Pedagogika, 44, 2, s. 368-376 | Články | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
49. | Obrazové materiály a e-learningMAREŠ, J., 2011. Obrazové materiály a e-learning. In: Information and Comunication Technology in Education. Ostrava: Ostravská Univerzita. s. 17-34. ISBN 978-80-7368-979-7 | Články | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
50. | Od přenosu znalostí k rozvoji kompetencí...VOGT, S., MASCHWITZ, A., ZAWACKI-RICHTER, O., 2010. From Knowledge Transfer to Competence Development – a Case of Learning by Designing. In: Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2010. Chesapeake, VA: AACE. s. 1416-1424. ISBN 1-880094-81-9 | Publikace | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
51. | Oxford Journalsonline verze časopisů vydávaných Oxford University Press | Časopisy, Zdroje dat (odkaz) | VŠ en | Licence: nezadáno |
52. | Pedagogická příprava budoucích učitelů: problémy a inspiraceŠVEC, V., 1999. Pedagogická příprava budoucích učitelů: problémy a inspirace. Brno: Paido. ISBN 80-85931-70-2 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
53. | Pedagogická věda a nové výzvy edukační praxePRŮCHA, J., 2006. Pedagogická věda a nové výzvy edukační praxe. Pedagogika, roč. 56, č. 4, s. 307-315. ISSN 0031-3815 | Články | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
54. | Pedagogické aspekty Internetu – Konstruktivistické pojetí výukyPedagogické aspekty Internetu – Konstruktivistické pojetí výuky, 2009 [online]. Dostupné z: http://athena.zcu.cz/kurzy/ivda/000/1_info_spol/kap_13/ | Časopisy (odkaz) | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
55. | Pedagogické kompetenceNEZVALOVÁ, D., 2007. Pedagogické kompetence. In: Kompetence a standardy v počáteční přípravě učitelů přírodovědných předmětů a matematiky. Olomouc: UP. s. 7-20. ISBN 978-80-244-1693-9 | Články | Veřejnost, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
56. | Pedagogický slovníkPRŮCHA, J., WALTEROVÁ, E., MAREŠ, J., 2013. Pedagogický slovník. 7., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Portál. 400 s. ISBN 978-80-262-0403-9 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
57. | Pedagogika pro učiteleVALIŠOVÁ, A., KASÍKOVÁ, H. a kol., 2007. Pedagogika pro učitele. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1734-0 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
58. | Podmínky pro využívání ICT ve vzděláváníNEUMAJER, O., 2010. Podmínky pro využívání ICT ve vzdělávání [online] | Články (odkaz) | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
59. | Pojem kompetenceWEINERT, F. E., 1999. Konzepte der Kompetenz. Paris: OECD | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ de | Licence: nezadáno |
60. | Pojem kompetence v rozvoji vzdělávání a odborné přípravy v některých členských státech EU: kritická analýzaMULDER, M., WEIGEL, T., COLLINGS, K., 2008. El concepto de competencia en el desarrollo de la educación y formación profesional en algunos Estados miembros de la UE: un análisis crítico. Profesorado. Revista de Currículum y Formación de Profesorado [online] | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
61. | Pojem kompetence: objasnění pojmuWEINERT, F. E., 2001. Concept of Competence: A Conceptual Clarification. In: Rychen, Dominique Simone / Salganik, Laura Hersh (Hrsg.): Defining and Selecting Key Competencies. Göttingen, s. 45 – 65 | Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
62. | Použití informační gramotnostiPoužití Informační gramotnosti [online]. 2010. Odborná komise pro informační vzdělávání a informační gramotnost na vysokých školách (IVIG). Dostupné z: http://www.ivig.cz/pouziti-informacni-gramotnosti.html | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
63. | Profese učitele v českém vzdělávacím kontextuVAŠUTOVÁ, J., 2004. Profese učitele v českém vzdělávacím kontextu. Brno: Paido. ISBN 80-7315-082-4 | Publikace | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
64. | Proměny školního kurikula, jeho tvorba a projektováníWALTEROVÁ, E., 2003. Proměny školního kurikula, jeho tvorba a projektování. In: Konferencia o školskom kurikule: Budmerice 18.-19. novembra 2002. Bratislava: Metodicko-pedagogické centrum. ISBN 80-8052-186-7 | Články | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
65. | Příprava budoucích učitelů: soubor studií k problematice přípravy budoucích učitelů pro druhý stupeň základních školŠimoník, O., 2005. Příprava budoucích učitelů: soubor studií k problematice přípravy budoucích učitelů pro druhý stupeň základních škol. Brno: MSD. ISBN 80-86633-32-2 | Publikace | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
66. | Přístupy k hodnocení elektronických studijních opor určených pro realizaci výuky formou e-learningu.KLEMENT, M. 2011. Přístupy k hodnocení elektronických studijních opor určených pro realizaci výuky formou e-learningu. Olomouc: Velfel Ladislav. ISBN 978-80-87557-13-6 | Publikace | VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
67. | Rámcové vzdělávací programy – dlouhodobý úkolSKALKOVÁ, J., 2005. Rámcové vzdělávací programy – dlouhodobý úkol. Pedagogika, roč. 55, č. 1, s. 4-19. ISSN 0031-3815 | Články (odkaz) | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
68. | Rámcové vzdělávací programy: problém vymezování „kompetencí žáků“PRŮCHA, J., 2005. Rámcové vzdělávací programy: problém vymezování „kompetencí žáků“. Pedagogika, roč. 55, č. 1, s. 26-36. ISSN 0031-3815 | Články | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
69. | Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání v kontextu transformace českého školství.SPILKOVÁ, V., 2005. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání v kontextu transformace českého školství. Pedagogika, roč. 55, č. 1, s. 20-25. ISSN 0031-3815. | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
70. | Rozvoj aktivity, samostatnosti a tvořivosti žákůMAŇÁK, J., 1998. Rozvoj aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků. Brno: Masarykova Univerzita. ISBN 80-210-1880-1 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
71. | ScienceDirectplné texty přírodovědných a společenskovědních časopisů | Časopisy, Zdroje dat (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
72. | SCOPUSnejvětší světová bibliografická a citační databáze peer-reviewed literatury | Ostatní, Publikace (odkaz) | VŠ, SŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
73. | SELF-EFFICACY (osobná účinnosť) v edukačných súvislostiachWIEGEROVÁ, A. a kol., 2012. SELF-EFFICACY v edukačných súvislostiach. Bratislava: SPN. ISBN 978-80-10-02355-4 | Publikace | VŠ, Veřejnost sk | Licence: nezadáno |
74. | Seznamte se s CLILemHLAVÁČOVÁ, M., NOVOTNÁ, J., TEJKALOVÁ, L. 2011. Seznamte se s CLILem - Getting to know CLIL practices. Praha, Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP. Dostupné na http://www.nuv.cz/uploads/Publikace/Publikace_ke_stazeni.pdf | Publikace (odkaz) | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
75. | Sociální sítě a jejich vliv na změny použití internetu ve školeSTRACH, J., 2010. Sociální sítě a jejich vliv na změny použití internetu ve škole. In: Škola a zdraví 21, Výchova ke zdraví: souvislosti a inspirace. Brno: Masarykova Univerzita. s. 85-93. ISBN 978-80-210-5262-8 | Články (odkaz) | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
76. | Současné proměny vzdělávání učitelůSPILKOVÁ, V., 2004. Současné proměny vzdělávání učitelů. Brno: Paido. ISBN 80-7315-081-6. | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
77. | Soutěžní a pedagogické dovednosti: úvahy o koncepci a hodnoceníIBARRA GUZMÁN, I., MARIN URIBE, R. 2011. La competencia y las competencias docentes: reflexiones sobre el concepto y la evaluación. Revista Electrónica Interuniversitaria de Formación del Profesorado, 14 [online] | Články (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
78. | Soutěžní a pedagogické dovednosti: úvahy o koncepci a hodnoceníIBARRA GUZMÁN, I., MARIN URIBE, R. 2011. La competencia y las competencias docentes: reflexiones sobre el concepto y la evaluación. Revista Electrónica Interuniversitaria de Formación del Profesorado, 14 | Články (odkaz) | SŠ, Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
79. | Styly učení v aplikacích eLearninguŠIMONOVÁ, I. a kol., 2010. Styly učení v aplikacích eLearningu. Hradec Králové: Miloš Vognar. ISBN 978-80-84771-44-1 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
80. | TechnologieWOLFFGRAMM, H., 1994. Allgemeine Technologie. Band 1. Teil 1. Hildesheim: Verlag Franzbecker. ISBN 3-88120-241-2 | Publikace | VŠ, Veřejnost de | Licence: nezadáno |
81. | Teorie a praxe tvorby výukových materiálůLEPIL, O., 2010. Teorie a praxe tvorby výukových materiálů. Olomouc: Univerzita Palackého. ISBN 978-80-244-2489-7 | Publikace | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
82. | The complexity of tool use in computer-based learning environmentsGeraldine Clarebout, Jan Elen
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
83. | Typologie osobnosti učitelůKOHOUTEK, Rudolf, 2009. Typologie osobnosti učitelů [online]. [cit. 2015-02-17]. Dostupné z: http://rudolfkohoutek.blog.cz/0912/typy-osobnosti-ucitelu | Články (odkaz) | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
84. | Učitel a sociální sítěPÁVOVÁ, J., 2011. Učitel a sociální sítě. Metodický portál: Články [online]. Dostupné z: http://spomocnik.rvp.cz/clanek/13763/UCITEL-A-SOCIALNI-SITE.html. ISSN 1802-4785 | Články (odkaz) | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
85. | Učitelé a technologieZOUNEK, J., ŠEĎOVÁ, K., 2009. Učitelé a technologie. Brno: Paido. ISBN 978-80-7315-187-4 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
86. | Učitelé učitelů: náměty na vzdělávání vlastního učitelského sboruSTARÝ, K., 2008. Učitelé učitelů: náměty na vzdělávání vlastního učitelského sboru. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-513-4 | Publikace | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
87. | Úvod do kognitivní vědyTHAGARD, P., 2001. Úvod do kognitivní vědy. Praha: Portál. ISBN 80-7178-445-1 | Publikace | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
88. | Virtuální světy ve vzděláváníMAREŠOVÁ, H., KLEMENT, M., 2011. Virtuální světy ve vzdělávání. In: Nové technologie ve vzdělávání: Vzdělávací software a Interaktivní tabule. Olomouc, UP. s. 5-10. ISBN 978-80-244-2941-0 | Články | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
89. | Výchova pro 21. století. Koncepce globální výchovy v podmínkách české školyHORKÁ, H., HRDLIČKOVÁ, A., 1998. Výchova pro 21. století. Koncepce globální výchovy v podmínkách české školy. Brno, PAIDO. 101 s. ISBN 80-85931-54-0 | Publikace | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
90. | Výchova pro 21. století. Koncepce globální výchovy v podmínkách české školyHORKÁ, H., HRDLIČKOVÁ, A., 1998. Výchova pro 21. století. Koncepce globální výchovy v podmínkách české školy. Brno, PAIDO. 101 s. ISBN 80-85931-54-0 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
91. | Výuka dvojjazyčného žáka v české školeKROPÁČOVÁ, J. 2005. Výuka dvojjazyčného žáka v české škole: disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
92. | Vzdělávací praxeZABALA, A., 1996. La Práctica Educativa. Barcelona: Grao. ISBN 978-84-7827-125-2 | Publikace | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
93. | Vzděláváme budoucí učiteleVAŠUTOVÁ, J. a kol., 2008. Vzděláváme budoucí učitele. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-405-2 | Publikace | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
94. | Web of Sciencesvětově uznávaná databáze publikací s uvedením citačních indexů časopisů (hovorově označovaných jako impaktované časopisy) | Zdroje dat, Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | SŠ, VŠ en | Licence: nezadáno |
95. | Wiley Online Libraryplné texty přírodovědných a společenskovědních časopisů vydávaných vydavatelstvím Wiley (a nyní i Blackwell) | Časopisy, Zdroje dat (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
96. | Základy empirického výzkumu pedagogických jevůPELIKÁN, Jiří, 1998. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. 1. vyd. Praha: Karolinum, 1998. 270 s. ISBN 80-7184-569-8 | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
97. | Základy výzkumu chování.KERLINGER, F. 1972. Základy výzkumu chování. Praha: ACADEMIA | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |