Knihovna : Technika
Technika
Obsahuje zdojů: 64
![]() | Zdroj | Kategorie | Zaměření |
---|---|---|---|
1. | Technologie, myšlení o technologiiHAVELKA, M., KROPÁČ, J. Technologie, myšlení o technologii [CD]. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017 [cit. 2017-09-27]. ISBN 978-80-244-5197-8. | Publikace | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
2. | Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Instytut Edukacji Technicznej i BezpieczeństwaAkademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Instytut Edukacji Technicznej i Bezpieczeństwa, Częstochowa, Polsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ pl | Licence: nezadáno |
3. | Aktuální problémy výuky fyziky na střední škole | Publikace | VŠ, SŠ cz | Licence: freeware/shareware |
4. | Can computer-aided instruction accommodate all learners equally?ROSS, J., SCHULTZ, R., 1999. Can computer-aided instruction accommodate all learners equally? British Journal of Educational Technology. Volume 30, Issue 1, p. 5–24. | Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
5. | Constructivism in the School of Experimental WorkSERAFIN, C. 2014. Constructivism in the School of Experimental Work. In SGEM Conference on Psychology & Psychiatry, Sociology & Healthcare Education. Albena: International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences & Arts, 2014. Volume 1. p. 659-666. ISBN 978-619-7105-22-3. ISSN 2367-5659 | Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
6. | Člověk a vzdělání v informační společnostiSAK, P. a kol., 2007. Člověk a vzdělání v informační společnosti. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-230-0. | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
7. | Department of teaching methods and management of educational institutions, National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, KyjevDepartment of teaching methods and management of educational institutions, National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Kyjev | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost en | Licence: nezadáno |
8. | Dovednosti a normy pro učitelské profese ICTCompetencias y Estándares TIC para la Profesión Docente, 2011 [online]. Ministerio de Education Chille. | Publikace (odkaz) | VŠ cz | Licence: nezadáno |
9. | Dovednosti a znalosti učitelů pro začlenění technologiíLAW, N. 2010. Teacher Skills and Knowledge for Technology Integration. In: International Encyklopedia of Education. Editors-in-Chief: Penelope Peterson, Eva Baker and Barry McGaw. s. 211-216. ISBN 978-0-08-044894-7 | Články | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
10. | Educational process and its components in the technical educationSERAFÍN, Č. 2015. Educational process and its components in the technical education. In ICLEL 2015, 1st International Conference on Lifelong Learning and Leadership for all. Olomouc, 2015, p. 1-7 ISBN 978-605-66495-0-9 | Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
11. | ICT v rukou českých učitelůŠEĎOVÁ, K., ZOUNEK, J., 2009. ICT v rukou českých učitelů. Pedagogika, roč. 59, č. 1, s. 54-70. ISSN 0031-3815 | Články (odkaz) | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ cz | Licence: nezadáno |
12. | Inferring Learning Style From the Way Students Interact With a Computer User Interface and the WWWSANDERS, D., BERGASA-SUSO, J., 2010. Inferring Learning Style From the Way Students Interact With a Computer User Interface and the WWW. IEEE Trans. Education, roč. 53, č. 4, s. 613-620. ISSN 0018-9359 | Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
13. | Infografika: Vzdělávání 2.0 – sociální sítě a vzděláváníInfografika: Vzdělávání 2.0 – sociální sítě a vzdělávání, 2012 [online]. Inforgrafika. | Články (odkaz) | VŠ cz | Licence: nezadáno |
14. | Informace, komunikace a myšlení.CEJPEK, J., 2008. Informace, komunikace a myšlení. Praha: UK Karolinum. 2. vyd. ISBN 8978-80-246-1037-5. | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
15. | INFORMATION AND COMPUTER LITERACY OF HIGH SCHOOL STUDENTSMilan Kubiatko
| Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
16. | Institute of Computer Science and Mathematics, FEI Slovak University of Technology, BratislavaInstitute of Computer Science and Mathematics, Faculty of Electrical Engeneering and Information Technology, Slovak University of Technology, Bratislava, Slovensko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ sk | Licence: nezadáno |
17. | Jedno z řešení elektronické Q-metodologieKUBRICKÝ, J. 2011. Jedno z řešení elektronické Q-metodologie. In: Trendy ve vzdělávání 2011. Olomouc: GEVAK. s. 299-304. ISBN 978-80-86768-34-2 | Články | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
18. | K problému uceleného pojetí výuky obecně technických předmětůKROPÁČ, J., 2004. K problému uceleného pojetí výuky obecně technických předmětů. e-Pedagogium (on-line), 2004, roč. 4, č. 1. Dostupné na www: http://epedagog.upol.cz/eped1.2004/index.htm ISSN 1213-7499. Tištěná forma ISSN 1213-7758 | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
19. | Kabinet výuky obecné fyziky, Matematicko-fyzikální fakulta, Univerzita Karlova, PrahaKabinet výuky obecné fyziky, Matematicko-fyzikální fakulta, Univerzita Karlova, Praha | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
20. | Katedra experimentální fyziky, Přírodovědecká fakulta UP, OlomoucKatedra experimentální fyziky, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci, Olomouc | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
21. | Katedra fyziky, matematiky, techniky, Fakulta humanitných a prírodných vied PUKatedra fyziky, matematiky, techniky, Fakulta humanitných a prírodných vied, Prešovská univerzita, Prešov, Slovensko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost sk | Licence: nezadáno |
22. | Katedra chémie, Fakulta prírodných vied, Univerzita Konštantína Filozofa, NitraKatedra chémie, Fakulta prírodných vied, Univerzita Konštantína Filozofa, Nitra, Slovensko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ sk | Licence: nezadáno |
23. | Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy, Fakulta pedagogická ZČU v PlzniKatedra matematiky, fyziky a technické výchovy, Fakulta pedagogická ZČU v Plzni, Plzeň | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
24. | Katedra přírodních věd, Vysoká škola technická a ekonomická, České BudějoviceKatedra přírodních věd, Vysoká škola technická a ekonomická, České Budějovice | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
25. | Katedra sociálních studií a speciální pedagogiky, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická TU LiberecKatedra sociálních studií a speciální pedagogiky, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická, Technická univerzita, Liberec | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: freeware/shareware |
26. | Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta MUKatedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, Brno | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: freeware/shareware |
27. | Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita BrnoKatedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita, Brno | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
28. | Katedra technické a pracovní výchovy, Pedagogická fakulta Ostravské univerzityKatedra technické a pracovní výchovy, Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, Ostrava | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
29. | Katedra techniky a informačných technológií, Pedagogická fakulta UKF, NitraKatedra techniky a informačných technológií, Pedagogická fakulta UKF, Nitra, Slovensko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost sk | Licence: nezadáno |
30. | Katedra Technologii, Wydział Przyrodniczo - Techniczny, Uniwersytet Opolski,Katedra Technologii, Wydział Przyrodniczo - Techniczny, Uniwersytet Opolski, Opole, Polsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost pl | Licence: nezadáno |
31. | Měnící se role učitele a žáka v nastupující informační společnosti – výsledek výzkumuCHRÁSKA, M. ml., 2007. Měnící se role učitele a žáka v nastupující informační společnosti – výsledek výzkumu. In: Monografie XX. DIDMATTECH 2007 II. Díl. Olomouc: Votobia. s. 458 - 461. ISBN 80-7220-296-0 | Články | VŠ cz | Licence: nezadáno |
32. | Nedávná technikaHAVELKA, M., KROPÁČ, J. Nedávná technika [CD]. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017 [cit. 2017-09-27]. ISBN 978-80-244-5193-0. | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
33. | Některá specifika diplomového úkolu obhajovaného na katedře technické výchovyKUBÍČEK, Z., KROPÁČ, J., 1999. Některá specifika diplomového úkolu obhajovaného na katedře technické výchovy. 9. kapitola. In: Jak psát diplomové a závěrečné práce. 2. přeprac. vyd. Olomouc: UP, PdF, s. 88-91 ISBN 80-7067-841-0 | Publikace | VŠ cz | Licence: nezadáno |
34. | Osobnosti technické výchovy - prof. Ing. Ján Stoffa, DrSc.KROPÁČ, J., KUBÍČEK, Z., MICHALKO, J. a STOFFOVÁ, V., 2002. Osobnosti technické výchovy - prof. Ing. Ján Stoffa, DrSc. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého ISBN 80-244-0581-4 | Publikace | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
35. | Počítač jako pomocník učiteleSLAVÍK, J., NOVÁK, J., 1997. Počítač jako pomocník učitele. Praha: Portál. ISBN 80-7178-149-5 | Publikace | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
36. | Poznámky k pojmu „technické myšlení“KROPÁČ, J., HAVELKA, M. Poznámky k pojmu „technické myšlení“ (on-line). Dostupné na http://www.kteiv.upol.cz/index.php?page=kropac | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
37. | Proměna kurikula technické výchovy v České a Slovenské republice po roce 1989SERAFÍN, Č. a kol., 2016. Proměna kurikula technické výchovy v České a Slovenské republice po roce 1989. Olomouc: VUP, 146 s. ISBN 978-80-244-4981-4. DOI 10.5507/pdf.16.24449814 | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
38. | Přehled statistických metod zpracování datHENDL, J. 2004. Přehled statistických metod zpracování dat. Praha: Portál. ISBN 80-7178-820-1 | Publikace | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
39. | Přizpůsobení technologií pro zlepšení školy: globální perspektivaCHAPMAN, D. M., MÄHLCK, L. O. (eds.) 2004. Adapting technology for school improvement: a global perspective. Adapting technology for school improvement: a global perspective. International Institute for Educational Planning. 305 p. ISBN: 92-803-1255-3 | Publikace (odkaz) | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
40. | publikace prof. SesingaOsobni stránky prof. Sesinga z Technische Universität Darmstadt, Německo, kde jsou umístěny další zdroje | Články (odkaz) | SŠ, Veřejnost, VŠ de | Licence: nezadáno |
41. | Robotika - stavba a programování robotů: (LEGO Mindstorms EV3 a NXT)HAVELKA, M., STOFFOVÁ, V. Robotika - stavba a programování robotů: (LEGO Mindstorms EV3 a NXT) [CD]. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017 [cit. 2017-09-27]. ISBN 978-80-244-5194-7. | Články | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
42. | Slovak high school students´ attitudes toward computersMilan Kubiatko, Zuzana Haláková, Soňa Nagyová, Tibor Nagy
| Články | Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
43. | Standardy odborné způsobilosti v odborném vzděláváníHENSGE, K. a kol. 2008. Kompetenzstandards in der Berufsausbildung [online]. Bundesinstitut für Berufsbildung (BIBB) | Články (odkaz) | Veřejnost, VŠ de | Licence: nezadáno |
44. | Struktura kompetence učitele pro tvorbu výukových www stránekKUBRICKÝ, J. 2009. Struktura kompetence učitele pro tvorbu výukových www stránek. In: Trendy ve vzdělávání 2009. Olomouc: Votobia. s. 305-308. ISBN 978-80-7220-316-1 | Články | Veřejnost, SŠ, VŠ, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
45. | Student’s concept of technology and basic cognition of history of technologyKROPÁČ, J., HAVELKA, M., SERAFÍN, Č.,2012. Student’s concept of technology and basic cognition of history of technology. Olomouc, Univerzita Palackého. Dostupné na WWW: http://www.jtie.upol.cz/ Journal of Technology and Information Education 4(2):54-56. ISSN 1803-537X (print). ISSN 1803-6805 (on-line) | Články (odkaz) | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
46. | Škola pro 21. stoletíŠkola pro 21. století, 2009 [online]. Praha: Expertní tým MŠMT pro oblast ICT. Dostupné z: http://www.msmt.cz/uploads/soubory/ESF/3._vyzva_1.3/Akcni_plan_Skola_21.pdf | Publikace (odkaz) | VŠ, SŠ, Veřejnost, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
47. | Teachers Learning Technology by DesignKOEHLER, M. J., MISHRA, P., 2005. Teachers Learning Technology by Design. Journal of Computing in Teacher Education, roč. 21 č. 3, s. 94-102. ISSN 1040-2454 | Články | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ en | Licence: nezadáno |
48. | Tech Tally: Approaches to assessing technological literacyGAMIRE, E., PEARSON, G. 2006. Tech Tally: Approaches to assessing technological literacy. Washington DC: National Academies Press. ISBN 978-0-309-10183-7 | Publikace | SŠ, Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
49. | Technické výukové prostředkyRambousek, V., 1989. Technické výukové prostředky. Praha: SPN | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
50. | Technické vzdělávání na základních školách v kontextu společenských a technologických změn.DOSTÁL, Jiří, Alena HAŠKOVÁ, Mária KOŽUCHOVÁ, Jiří KROPÁČ, Milan ĎURIŠ a Jarmila HONZÍKOVÁ. Technické vzdělávání na základních školách v kontextu společenských a technologických změn. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017. ISBN 978-80-244-5238-8. | Publikace | SŠ, Veřejnost, ZŠ, VŠ cz | Licence: nezadáno |
51. | Technological Pedagogical Content Knowledge: A new framework for teacher knowledgeMISHRA, P., KOEHLER, M. J., 2006. Technological Pedagogical Content Knowledge: A new framework for teacher knowledge. Teachers College Record, 108, 6, s. 1017-1054. ISSN 0161-4681 | Články | Veřejnost, ZŠ, VŠ, SŠ en | Licence: freeware/shareware |
52. | Technology Education in School and Industry: Emerging Didactics for Human Resource DevelopmentDietrich BLANDOW, D., DYRENFURTH, M., (eds.) 1995. Technology Education in School and Industry: Emerging Didactics for Human Resource Development. Computer and System Science, Vol. 135 | Publikace (odkaz) | SŠ, Veřejnost, VŠ cz | Licence: freeware/shareware |
53. | Terminologie v technické výchověSTOFFA, J., 2000. Terminológia v technickej výchove. Olomouc: UP. ISBN 80-244-0139-8 | Publikace | Veřejnost, VŠ sk | Licence: nezadáno |
54. | Testovanie a hodnotenie psychomotorických zručností v technických predmetochBartoš, j. Testovanie a hodnotenie psychomotorických zručností v technických predmetoch. In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů II. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta, 2008, s. 8-12 ISSN 1214-0554 | Publikace | VŠ cz | Licence: nezadáno |
55. | The re-conceptualization of cooperative learning in an inquiry-oriented teachingSERAFÍN, Č., 2016. The re-conceptualization of cooperative learning in an inquiry-oriented teaching. In ICEEPSY 2015, 6th International Conference on Education and Educational Psychology. Istanbul, 2016, p. 201-207. Procedia - Social and Behavioral Sciences Volume 217, 5 February 2016, doi: 10.1016/j.sbspro.2016.02.064. ISSN 1877-0428 | Články (odkaz) | SŠ, Veřejnost, VŠ en | Licence: nezadáno |
56. | Typologie českých učitelů podle způsobu práce s ICT a možnosti jejího využití.CHRÁSKA, M. ml. 2007. Typologie českých učitelů podle způsobu práce s ICT a možnosti jejího využití. In: Monografie XIX. DIDMATTECH 2006. Komárno: Univezita J. Selyeho. s. 405 - 405. ISBN 978-80-89234-23-3 | Články | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
57. | Using th World Wide Web to Accommodate Diverse Learning StylesROSS, J., SCHULTZ, R., 1999. Using th World Wide Web to Accommodate Diverse Learning Styles. College Teaching, roč. 47, č. 4, s. 123-129 | Články | VŠ, Veřejnost en | Licence: nezadáno |
58. | Ústav statistiky a operačního výzkumu, Provozně ekonomická fakulta Mendelovy univerzity v BrněÚstav statistiky a operačního výzkumu, Provozně ekonomická fakulta Mendelovy univerzity v Brně, Brno | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | VŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
59. | Ústav techniky a automobilové dopravy, Agronomická fakulta Mendelu, BrnoÚstav techniky a automobilové dopravy, Agronomická fakulta Mendelu, Brno | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
60. | Vybraná zjištění výzkumu stavu a pojetí rozvoje IT kompetencí na ZŠŠTÍPEK, J., VAŇKOVÁ, P., 2014. Vybraná zjištění výzkumu stavu a pojetí rozvoje IT kompetencí na ZŠ. ORBIS SCHOLAE 8(1), S. 47-64 | Články (odkaz) | ZŠ, Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |
61. | Výukové www stránky jako prostředek edukacePROCHÁZKA, J., 2005. Výukové www stránky jako prostředek edukace. In: Vzdělávání pro život v informační společnosti I. Praha: PdF UK. s. 117-158. ISBN 80-7290-198-2 | Články | ZŠ, VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
62. | Výzkum informační výchovy na základních školáchRAMBOUSEK, V., 2007. Výzkum informační výchovy na základních školách. Plzeň: KONIÁŠ. ISBN 80-86948-10-2 | Publikace | Veřejnost, VŠ, ZŠ cz | Licence: nezadáno |
63. | Význam znalostí dějin techniky pro poznávání ekonomických souvislostí vývoje technikyKROPÁČ, J., PLISCHKE, J., 2012. Význam znalostí dějin techniky pro poznávání ekonomických souvislostí vývoje techniky. In: Actual problems of modern education in 21st century. Editor Veronika Stoffová. 1. edition. Komárno: J. Selye Universtity Komárno, pp. 68-73. ISBN 978-80-8122-065-4
| Články | VŠ, SŠ, Veřejnost cz | Licence: nezadáno |
64. | Wydział Pedagogiczny, Zakład Dydaktyki Ogólnej i Systemów Edukacyjnych,Wydział Pedagogiczny, Zakład Dydaktyki Ogólnej i Systemów Edukacyjnych, Rzeszów, Polsko | Vysokoškolská pracoviště (odkaz) | Veřejnost, VŠ cz | Licence: nezadáno |